به گزارش اویاقلیق در حالی نیم فصل اول لیگ برتر به پایان می رسد که تراکتور سازی تبریز مهمان استقلال اهواز قعر نشین می باشد . استقلال اهوازی که این روز ها حال و روزه خوشی ندارد و بازیکنان و مربیان این تیم از وضعیت موجود تیمشان ابراز گلایه می کنند . این تیم که […]

به گزارش اویاقلیق در حالی نیم فصل اول لیگ برتر به پایان می رسد که تراکتور سازی تبریز مهمان استقلال اهواز قعر نشین می باشد .tractor

استقلال اهوازی که این روز ها حال و روزه خوشی ندارد و بازیکنان و مربیان این تیم از وضعیت موجود تیمشان ابراز گلایه می کنند . این تیم که با خرید امتیاز فولاد نوین راهی لیگ برتر شد حال با ۶ امتیاز در قعر جدول لیگ برتر قرار گرفته است و در حالی به مصاف تراکتور سازی می رود که با آمدن امیر قلعه نوعی انگیزه دو چندانی پیدا کرده است تا خود را به بالای جدول نزدیکتر کند .

قلعه نوعی که هفته پیش توانست استقلال صدر نشین را در تبریز متوقف کند حال می تواند با پیروزی در مقابل استقلال اهواز انگیزه مصاعفی به شاگردانش بدهد تا بتونند نیم فصل دوم را با قدرت شروع کنند .

اما با نگاهی به آمار گل خورده استقلال اهواز می توان حتی امیدوار بود تا تراکتور آوراژ گل خود را بهتر کند کاری که سایپا و استقلال خوزستان به خوبی انجام دادان و با زدن چهار گل به این تیم وضعیت خود را در تفاضل گل بهبود بخشیدند .

اما با این همه نباید تیم حریف را دست کم گرفت و باید با انجام بازی منطقی هر سه امتباز این مسابقه راگرفت.

سروش رفیعی و بختیار رحمانی می توانند دو بازیکن کلیدی تیم تراکتور در این بازی باشند دو بازیکن که به خوبی به فصای اهواز و آب و هوای آن آشنای کامل دارند و می توانند برای تراکتور مثمر ثمر باشند .

گفتنی است استقلال اهواز برای این بازی مصدوم ومحرومی ندارد اما در این سوء تراکتور کادوسو مدافع خود را بدلیل مصدومیت در اختیار ندارد و به احتمال زیاد خالد شفعی موقعیت بازی دوباره این بار مقابل شجاع خلیل زاده را پیدا می کند .

شایان بذکر است قضاوت این بازی به جمشید محمدی سپرده شده است .