لوئیز سوارز در گفت‌و‌گو با نشریه اروگوئه‌ای اوبزروادور بر رابطه خوبی که با همتایان آرژانتینی و برزیلی‌اش در ترکیب بارسلونا، لیونل مسی و نیمار دارد، تأکید کرد و اظهار داشت: بازی در کنار مسی، بهترین بازیکن دنیا برای من یک امتیاز و مایه افتخار است. کارهایی که او انجام می‌دهد تحسین‌برانگیز است. اروگوئه‌ای‌ها و آرژانتینی‌ها […]

لوئیز سوارز در گفت‌و‌گو با نشریه اروگوئه‌ای اوبزروادور بر رابطه خوبی که با همتایان آرژانتینی و برزیلی‌اش در ترکیب بارسلونا، لیونل مسی و نیمار دارد، تأکید کرد و اظهار داشت: بازی در کنار مسی، بهترین بازیکن دنیا برای من یک امتیاز و مایه افتخار است. کارهایی که او انجام می‌دهد تحسین‌برانگیز است. اروگوئه‌ای‌ها و آرژانتینی‌ها زندگی روزمره بسیار مشابهی دارند. هر دو آنها خوش‌مشرب هستند و فرهنگی نزدیک به یکدیگر دارند. از همه مهمتر اینکه من و مسی تقریباً هم سن هستیم.

سوارز ادامه داد: اینجا همه بازیکنان همیشه سعی دارند به بالاترین افتخارات دست پیدا کنند. قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یک رؤیا بود که برایم به حقیقت پیوست. من همیشه می‌خواهم پیروز باشم و به اهداف بزرگ دست پیدا کنم. فکر می‌کنم که هواداران تلاش‌های مرا در تمام بازی‌ها می‌بینند. هرگز منتظر این نبوده‌انم که کسی به من کمک کند بلکه همیشه با تمام توانم برای حفظ اعتبار تیمم تلاش کرده‌ام.

مهاجم پیشین لیورپول سپس به تمجید از هموطنش در ترکیب اتلتیکومادرید پرداخت. وی عنوان کرد: من فکر می‌کنم که بدون شک گودین جزو یکی از سه مدافع میان برتر حال حاضر فوتبال دنیاست، چون تأثیری که بر بازی اتلتیکومادرید می‌گذارد و کاری که برای این تیم و نیز تیم ملی اروگوئه انجام می‌دهد، تحسین‌برانگیز و بسیار مهم است.

منبع: تسنیم