اویاقلیق: تراکتورسازان امروز برای بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال اهواز راهی این شهر شده اند تا یک روز زودتر از موعد معمول در این شهر حضور یافته و تمریناتی را در این شهر برگزار کنند. استقلال اهواز که در این لیگ و با خرید امتیاز حضور در لیگ برتر توانسته است در این رقابتها حضور […]

tractorاویاقلیق: تراکتورسازان امروز برای بازی روز پنجشنبه مقابل استقلال اهواز راهی این شهر شده اند تا یک روز زودتر از موعد معمول در این شهر حضور یافته و تمریناتی را در این شهر برگزار کنند.

استقلال اهواز که در این لیگ و با خرید امتیاز حضور در لیگ برتر توانسته است در این رقابتها حضور داشته باشد ، این روزها مشکلات مالی شدید را تجربه می کند و این مشکلات باعث شده است بازیکنان این تیم در حال تحصن باشند.

وضعیت نابسامان این تیم وقتی کاملتر می شود که حتی چک های خرید امتیاز حضور در لیگ برتر آنها نیز برگشت خورده است و حسابهای باشگاه مسدود شده است. با این حساب این تیم تنها با یک برد در قعر جدول بازیهای لیگ قرار دارد و بهترین فرصت برای تراکتور پیش آمده است تا سه امتیاز این بازی را کسب کند.

اما آخرین اخبار از جلسه امروز اداره ورزش و جوانان استان خوزستان حاکی از آن است که مدیران ورزشی این استان تصمیم دارند تا کادر فنی این تیم را تغییر دهند.  حتی با توجه به بن بستی که این تیم در آن گرفتار شده است ملکی مدیر عامل این باشگاه آمادگی خود را برای واگذاری امتیاز این تیم به مسئولان ورزشی این استان اعلام کرده است.

این تیم روز پنجشنبه از ساعت ۱۵ در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تراکتور خواهد بود.