راه اندازی چهارمین گروه اتوبوسهای نوسازی شده در تبریز
راه اندازی چهارمین گروه اتوبوسهای نوسازی شده در تبریز

فیروزیان مدیرعامل اتوبوسرانی کلانشهر تبریز با اعلام این خبر گفت: چهارمین گروه از اتوبوسهای نوسازی شده از صفر تا صد در هفته حمل ونقل در آذر ماه  سال جاری به بهره برداری میرسد. وی افزود: با ورود چهارمین گروه از اتوبوسهای مذکور به تعداد ۲۹ دستگاه با در نظر گرفتن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع […]

۳۴۴۳فیروزیان مدیرعامل اتوبوسرانی کلانشهر تبریز با اعلام این خبر گفت: چهارمین گروه از اتوبوسهای نوسازی شده از صفر تا صد در هفته حمل ونقل در آذر ماه  سال جاری به بهره برداری میرسد.

وی افزود: با ورود چهارمین گروه از اتوبوسهای مذکور به تعداد ۲۹ دستگاه با در نظر گرفتن سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی و استفاده از منابع موجود در راستای کاهش هزینه ها و بهره گیری از توان داخلی و با تاسی از فرمایش مقام معظم رهبری  مبنی بر” امواج نشاط آفرین ما می توانیم را تقویت کنید” به سامانه خدمت خواهند پیوست.

فیروزیان در ادامه با اشاره به نگاه کلان در حوزه نوسازی ناوگان وخروج اتوبوسهای فرسوده از شبکه، افزود: خوشبختانه در سالجاری توفیقات خوبی حاصل شده که با تلاش مجموعه مدیریتی در شرکت واحد اتوبوسرانی درمجموع ۶۰ دستگاه اتوبوس فرسوده و دودزا از ناوگان خارج شده وبا بهره برداری این تعداد از اتوبوس ها شاهد خروج سایر اتوبوسهای فرسوده از چرخه حمل ونقل عمومی در کلانشهر تبریز خواهیم شد.

وی تصریح کرد: با توجه به وجود ترافیک حاکم بر معابر کلانشهر تبریز و لزوم توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی و فرهنگ سازی در استفاده از وسائط نقلیه عمومی توسط شهروندان عزیز، با همت مدیران و کارکنان اتوبوسرانی تبریز در تلاش هستیم که زمان انتظار مسافر در خطوط شهری را بطورمحسوس با افزایش اتوبوس و بهره گیری از فناوریهای نوین در مدیریت ناوگان کاهش دهیم.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه با بیان این موضوع که بیش از ۳۰ درصد از جابجایی مسافرین کلانشهرتبریز بر عهده شرکت واحد اتوبوسرانی می باشد تصریح کرد: امیدواریم با افزایش امکانات مورد نیاز اتوبوسرانی، حوزه حمل ونقل عمومی گسترده، یکپارچه، ایمن، کم هزینه را درشهر اولین ها دراختیار شهروندان تبریزی قراردهیم.