کمالوند: تساوی عادلانه‌تر بود/ قبل از گل پرسپولیس خطا شد
کمالوند: تساوی عادلانه‌تر بود/ قبل از گل پرسپولیس خطا شد

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: امروز یک بازی کاملا تاکتیکی و شناور را از هر دو تیم شاهد بودیم اما من فکر می‌کنم که نتیجه عادلانه در این بازی مساوی بود. او ادامه داد: من نیمه نخست را کاملا برای به پرسپولیس می‌دهم چرا که آن‌ها […]

downloadسرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس اظهار کرد: امروز یک بازی کاملا تاکتیکی و شناور را از هر دو تیم شاهد بودیم اما من فکر می‌کنم که نتیجه عادلانه در این بازی مساوی بود.

او ادامه داد: من نیمه نخست را کاملا برای به پرسپولیس می‌دهم چرا که آن‌ها بازی را در اختیار داشتند اما در نیمه دوم بازیکنان ما شرایط را به نفع خود عوض کردند و به نظر من روی یک اشتباه فردی باختیم. در نیمه دوم می‌توانستیم با کمی شانس بیشتر بازی را مساوی کنیم اما به هر حال این نتیجه‌ای است که رقم خورده است.

کمالوند درباره اعتراضش به گل پرسپولیس گفت: قبل از اینکه توپ به پرسپولیسی‌ها برسد روی شهرام گودرزی خطا شد و یک توپ ساده بود که اگر بازیکنان به بیرون می‌زدند شاید بازی هم مساوی تمام می‌شد.

سرمربی گسترش فولاد تبریز درباره عملکرد پرسپولیس گفت: از زمانی که برانکو به این تیم آمده تحول چشمگیری در عملکرد پرسپولیس ایجاد شده و آن‌ها فوتبالی منظم، تاکتیکی و روی زمین را انجام می دهند. به جرات می‌توانم بگویم تا الان هیچ تیمی مثل گسترش فولاد پرسپولیس را تا این حد تحت فشار نگذاشته بود. ما در نیمه دوم واقعا سرتر از حریف بودیم اما متاسفانه به گل نرسیدیم.

او همچنین درباره آینده تیمش گفت: این سومین فصل حضور گسترش فولاد در لیگ برتر است. در دو فصل گذشته این تیم برای سقوط نکردن می‌جنگید اما در حال حاضر ما جایگاه خوبی داریم و سیاست ما کسب رتبه تک رقمی در انتهای فصل است. ضمن اینکه در نیم فصل باید حتما سه چهار بازیکن خوب را به خدمت بگیریم.

به گزارش ایسنا، فراز کمالوند همچنین در نشست خبری گفت: بازی خوب و با کیفیتی را دیدیم و این مسئله باعث شد تا سرما را فراموش کنیم.

اوئ افزود: دو نیمه متفاوت در این بازی دیدیم و من فکر می کنم که مساوی نتیجه به حقی بود. به هرحال بازی کردن جلوی پرسپولیس آقای برانکو سخت است. من از بازیکنانم راضی هستم ولی می شد که با یک امتیاز از زمین خارج شویم.

سرمربی گسترش فولاد درباره مصدومیت ابراهیمی در این دیدار بیان کرد: پرسپولیس برای قهرمانی خودش را بسته و ما هم تیم را به شکلی بسته ایم که می بینیم در میانه جدول هستیم. سیاست گذاری باشگاه این بوده که بعد از دو فصل به سختی در لیگ ماندن، تک رقمی لیگ را تمام کنیم. خیلی سخت است خلا بازیکنی مثل محمد ابراهیمی را پر کرد. او بهترین مهاجم ماست. البته اگر شاید بازیکن ما اشتباه نمی کرد کار به اینجا نمی کشید.

وی درپاسخ به این سوال که چرا تیمش تمرکز کافی را در حمله نداشت گفت: این مسئله دو عامل داشت. یک سری بازیکن ما مثل درویشی و شجاعیان کمی در این جو شتابزده بودند. ما در این بازی شتاب زده بودیم و این را قبول دارم. نبودن ابراهیمی هم به ما لطمه زد. فکر نمی کنم هیچ تیمی مثل ما توانسته باشد پرسپولیس را تحت فشار بیاورد.

کمالوند در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا اجازه جدایی شجاعیان به مقصد استقلال را می دهد یا نه، گفت: این سوال جواب ساده‌ای دارد. آیا پرسپولیس طارمی را از دست می‌دهد؟ استقلال اجازه جدایی رحمتی را می‌دهد؟ ما هم همین حالت را داریم و اجازه این جدایی را نمی‌دهیم.