محمدصادق پورمهدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی خواستار اعمال مقررات پارک در شهر تبریز شد. وی با بیان اینکه در نظر گرفتن حاشیه پارکبانی در خیابان‌‌ها با نصب تجهیزات مکانیزه صورت خواهد گرفت، گفت: در این زمینه هیچ مجوزی بدون نصب تجهیزات مکانیزه داده نخواهد شد. وی […]

محمدصادق پورمهدی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل آذربایجان‌شرقی خواستار اعمال مقررات پارک در شهر تبریز شد.
وی با بیان اینکه در نظر گرفتن حاشیه پارکبانی در خیابان‌‌ها با نصب تجهیزات مکانیزه صورت خواهد گرفت، گفت: در این زمینه هیچ مجوزی بدون نصب تجهیزات مکانیزه داده نخواهد شد.
وی ادامه داد: شهرداری تبریز در کوتاه‌ترین زمان پارکبان‌های دستی را با پارکبان‌های مکانیزه تبدیل کند و این کار مشکل و هزینه‌برداری نیست.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار اعمال قانون و جریمه کردن خودروهای متخلف توسط پلیس راهنمایی و رانندگی شد و گفت: همکاری پلیس راهنمایی و رانندگی در این زمینه با شهرداری تبریز همکاری بیشتری داشته باشد و اعمال مقررات و سختگیری موجب همکاری بیشتر مردم می‌شود.
وی تصریح کرد: نیم ساعت اول پارک در کنار خیابان‌ها بر اساس قانون رایگان است و این مورد نیز باید به اطلاع مردم برسد تا مردم از حقوق خود مطلع شوند و پارکبان نیز در این زمینه نمی‌تواند از مردم پول غیرقانونی دریافت کند.
پورمهدی بر آموزش پارکبان‌ها نیز تاکید کرد و گفت: آموزش ماهانه باید صورت گیرد و لباس‌های واحد و نیز کد شناسایی داشته باشند.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی خواستار رفتار عزتمندانه با مردم توسط پارکبان‌ها شد و گفت: سیستم تنبیهی و مجازاتی باید جای خود را به سیستم تشویقی بدهد و عزت مردم حفظ شود.