حسن آذرنیا گفت : تیم گسترش فولاد تبریز تیمی است که فوتبال مدرن ارائه می‌کند و از لحاظ فنی یکی از تیم‌های برتر لیگ کشورمان محسوب می‌شود. وی گفت: طی دو سال گذشته گسترش‌فولادی‌ها در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی نداشته و با خطر سقوط مواجه بودند، اما امسال تیم گسترش‌فولاد تبریز یکی از پدیده‌های لیگ‌ برتر […]

حسن آذرنیا گفت : تیم گسترش فولاد تبریز تیمی است که فوتبال مدرن ارائه می‌کند و از لحاظ فنی یکی از تیم‌های برتر لیگ کشورمان محسوب می‌شود.

وی گفت: طی دو سال گذشته گسترش‌فولادی‌ها در جدول رده‌بندی وضعیت خوبی نداشته و با خطر سقوط مواجه بودند، اما امسال تیم گسترش‌فولاد تبریز یکی از پدیده‌های لیگ‌ برتر بوده که بدون حاشیه است و حالا حریفان در بازی برابر ما حساب ویژه‌ای باز می‌کنند.

بازیکن سابق فوتبال تبریز تصریح کرد: موفقیت‌های تیم گسترش فولاد تبریز مدیون حمایت‌های ویژه مالک باشگاه جناب آقای زنوزی و مدیریت این باشگاه آقای سمندر و همچنین تلاش‌های آقای فراز کمالوند و اتحاد و همدلی بازیکنان و کلیه عوامل باشگاه بوده و قطعا امسال تیم گسترش فولاد تبریز به دنبال قرار گرفتن در نیمه اول جدول و رتبه تک رقمی است و می‌تواند نماینده شایسته‌ای برای فوتبال تبریز باشد.

وی گفت: خوشبختانه در بازی برابر پرسپولیس بازیکن محروم و مصدوم نداشته و با انگیزه فراوان و برای کسب امتیاز وارد میدان می‌شویم.

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال کشور مهمان تیم پرسپولیس تهران است. آبی‌پوشان تبریزی با ۲۰ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار داشته و در آخرین بازی خود سپاهان مدافع عنوان قهرمانی را با یک گل مغلوب ساخته بودند.