داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از دنیای داوری خداحافظی کرد. محسن قهرمانی که پس از محرومیت جنجالی‌اش از این فصل دوباره به در لیگ برتر شروع به قضاوت کردن کرد، در پایان دیدار امروز (یکشنبه) تراکتورسازی و استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت از دنیای داوری خداحافظی کرد. این داور پس از […]

داور دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از دنیای داوری خداحافظی کرد.

محسن قهرمانی که پس از محرومیت جنجالی‌اش از این فصل دوباره به در لیگ برتر شروع به قضاوت کردن کرد، در پایان دیدار امروز (یکشنبه) تراکتورسازی و استقلال که با تساوی بدون گل خاتمه یافت از دنیای داوری خداحافظی کرد.

این داور پس از اتفاقات دیدار سپاهان و پرسپولیس در لیگ سیزدهم با حواشی زیادی مواجه شد که به نظر می‌رسد این مسئله تأثیر زیادی روی تصمیم وی داشته است.

قهرمانی: برای فوتبال ایران متأسفم

داور فوتبال کشورمان اعلام کرد که برای اعاده حیثیت برگشته و به دوستانش گفته بود که تا نیم فصل قضاوت خواهد کرد.

محسن قهرمانی که پس از دیدار تراکتورسازی و استقلال از دنیای داوری خداحافظی کرد درباره اینکه چرا این خداحافظی غریبانه بوده، اظهار داشت: در ادوار گذشته دیدید که داوری غریبانه خداحافظی نکند؟

داور فوتبال ایران که هنگام صحبت کردن اشک می‌ریخت، افزود: من برای فوتبال کشورم متأسفم و فقط می‌توانم همین را بگویم. طبق هماهنگی‌هایی هم که شده است، در آینده‌ای نزدیک سایر صحبت‌ها را خواهم کرد.

وی درباره اینکه همیشه در بین داوران تیتر یک تمام رسانه‌ها بوده و به داوری جنجالی مشهود شده است، گفت: ان‌شاالله آنجایی که باید بگویم، حرف‌هایم را خواهم زد. همان موقع که برای بازگشت تصمیم گرفتم و به داوری برگشتم، به دوستانم گفتم که یک نیم فصل بیشتر نیستم. اگر هم برگشتم فقط به خاطر دوستانم، پسرم و خانواده‌ام بود. به نوعی برای اعاده حیثیت به داوری برگشتم. باید از تمام رسانه‌ها، برخی افراد در صدا و سیما که همیشه به نوعی از من حمایت کردند تشکر کنم.

قهرمانی پس از این صحبت‌ها نتوانست مقابل اشک‌های خود را بگیرد و به صحبت‌های خود پایان داد.