راه ارتباطی ۵۰ روستای مراغه همچنان بسته است
راه ارتباطی ۵۰ روستای مراغه همچنان بسته است

ناصر حمیدی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه های راهداری این شهرستان به منظور بازگشایی راه ارتباطی این روستاها، به محورهای مواصلاتی اعزام شده و در حال بازگشایی مسیرها هستند. وی اظهار کرد: ارتفاع برف در برخی از این محورها بیش از ۱٫۵ متر گزارش شده و عمده راه های […]

ناصر حمیدی، روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه های راهداری این شهرستان به منظور بازگشایی راه ارتباطی این روستاها، به محورهای مواصلاتی اعزام شده و در حال بازگشایی مسیرها هستند.
وی اظهار کرد: ارتفاع برف در برخی از این محورها بیش از ۱٫۵ متر گزارش شده و عمده راه های مسدود شده در حوالی قوری چای و روستاهای دامنه سهند است.
رییس اداره راه و شهرستازی مراغه یادآور شد: پیش بینی می شود برای بازگشایی این محورها حدود ۳۰۰ کیلومتر برف روبی و نمک پاشی انجام شود و با توجه به اینکه کولاک فروکش کرده، راهدارها به دنبال بازگشایی سریع این محورها هستند.
حمیدی ادامه داد: روز گذشته شدت کولاک و بارش برف موجب بسته شدن راه ارتباطی بیش از۷۰ روستای این شهرستان شده بود و علاوه بر آن راهدارها روز گذشته به علت شدت کولاک چندین بار اقدام به بازگشایی محور مراغه – هشترود کرده اند.
در خبر پیشین، معاون راه و شهرسازی این شهرستان مبنی بر بازگشایی تمامی ۷۰ راه ارتباطی مسدود شده روستایی، آمار اشتباهی ارایه شده بود.