یک عرضه کننده متخلف برنج دراین شهرستان یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.
یک عرضه کننده متخلف برنج دراین شهرستان یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی شد.

ایوب خیرالهی، روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر وجود برنج تقلبی دراین شهرستان، گروه مشترکی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و دانشکده علوم پزشکی به محل انبار این برنج ها اعزام شدند. وی اظهارکرد: در این بازدید، تقلبی بودن برنج […]

ایوب خیرالهی، روز سه شنبه درگفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اساس گزارش مردمی مبنی بر وجود برنج تقلبی دراین شهرستان، گروه مشترکی متشکل از کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت، اداره تعزیرات حکومتی و دانشکده علوم پزشکی به محل انبار این برنج ها اعزام شدند.
وی اظهارکرد: در این بازدید، تقلبی بودن برنج ها محرز و کارشناسان اقدام به پلمپ انبار کرده و پس از دو روز با حضور کارشناسان این سازمان و اتحادیه خوار و بار فروش ها برنج های تقلبی شناسایی و مشخص شد که این واحد صنفی، برنج درجه دو هندی را در بسته های برنج درجه یک به بازار عرضه می کند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت مراغه با عنوان اینکه این فرد صرفا فروش برنج ها را عهده دار است، ادامه داد: در این راستا ۱۲ تن برنج تقلبی کشف و به نفع دولت ضبط شد.
خیرالهی افزود: با مشخص شدن این تخلف، پرونده تعزیراتی برای وی تشکیل و در هشتم آذر سال جاری نیز نتیجه بررسی پرونده وی مشخص شد.
وی، گفت: در این بررسی اداره تعزیرات حکومتی وی را به پرداخت یک میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال محکوم کرد و همچنین ارزش برنج های ضبط شده نیز ۳۶۰ میلیون ریال برآورد شده است.
خیرالهی اضافه کرد: این پرونده بزرگترین پرونده کشف شده تعزیراتی این شهرستان در سال جاری بوده و حکم آن لازم الاجرا و متهم این پرونده نیز متعهد به پرداخت جریمه شده است.
وی یادآور شد: سامانه ۱۲۴ این شهرستان آماده دریافت گزارش های مردمی در خصوص تمامی تخلف های صنفی است.