زنجان ۳۴ پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد
زنجان ۳۴ پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

ارسلان حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با سخت توصیف کردن شرایط برای فعالیت در روسای هیئت‌های ورزشی اظهار کرد: این شرایط برای همه کشور یکسان است. وی از پیش‌بینی زمین برای احداث مجتمع ورزشی ویژه بیماران کلیه و بیماران خاص خبر داد و اضافه کرد: این زمین به صورت عام‌المنفعه در اختیار […]

vdvارسلان حسینی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با سخت توصیف کردن شرایط برای فعالیت در روسای هیئت‌های ورزشی اظهار کرد: این شرایط برای همه کشور یکسان است.

وی از پیش‌بینی زمین برای احداث مجتمع ورزشی ویژه بیماران کلیه و بیماران خاص خبر داد و اضافه کرد: این زمین به صورت عام‌المنفعه در اختیار قرار می‌گیرد تا برای این قشر مجتمع ورزشی احداث شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان به محدودیت‌ها و مشکلات مالی موجود در کشور اشاره و تصریح کرد: محدودیت منابع مالی برای همه کشور است و فدراسیون‌ها هم این مشکلات را دارند.

حسینی با بیان اینکه حضور در لیگ و پرداختی‌های مربوط به آن مشکلات متعددی را برای ورزش استان‌ها به وجود آورده است، افزود: به وزیر پیشنهاد شده با سوق مسابقات ورزشی به سمت مسابقات قهرمانی کشور این مشکل را حل کند.

وی از برنامه‌ریزی برای واگذاری فضاهای ورزشی به بخش خصوصی خبر داد و گفت: فضاهای ورزشی مورد نظر به صورت حاکمیتی و بخش خصوصی واگذار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان بر لزوم پیش‌بینی منابع اعتباری پایدار برای امور ورزش از جمله هیئت بیماران خاص و پیوند اعضا تاکید کرد و گفت: در این رابطه باید از ظرفیت سمن‌ها از جمله ان