اویاقلیق: گویا قرار است که درفصل جاری نه هواداران تراختور راحت باشند و نه اعضاء تیم تراختور، روی آرامش راببینند. حاشیه پشت حاشیه، شایعه از پس شایعه! این تیم از همان ابتدای فصل باحاشیه های خودیها و غیرخودیها مشغول بوده و در آرامش و آسودگی خیال، نه تمرین کرده و نه بازی! اگر بدخواهان تراختور […]

اویاقلیق: گویا قرار است که درفصل جاری نه هواداران تراختور راحت باشند و نه اعضاء تیم تراختور، روی آرامش راببینند. حاشیه پشت حاشیه، شایعه از پس شایعه!
این تیم از همان ابتدای فصل باحاشیه های خودیها و غیرخودیها مشغول بوده و در آرامش و آسودگی خیال، نه تمرین کرده و نه بازی!
اگر بدخواهان تراختور و طرفداران ناکامی این تیم درسالهای قبل، رقبا و بخصوص سرخابیها بوده اند، درفصل جاری ، مربیان بیکارو اخراجی نیز بهمراه تشنگان مدیریت عاملی ،سخت بدنبال ناموفق شدن تیم تراختور هستندتا خود را به مراد دل خویش برسانند!

هرکدام ازاین مدعیان پست و عنوان در تیم تراختور نیز، نمایندگانی از نوع «نوچه» دراطراف و اکناف دارند که تا میتوانند سنگ و خرده شیشه برسر راه تراختور میریزند و می اندازند تا تراختور پنچرشود! از کارشناس چلوکباب خور فوتبال گرفته تا قلم بدست خبرساز جیره خوار! که البته دراین گیرودار نوچه داری و پاچه خواری، صد رحمت به دلالها، هرچند که آفت فوتبال ایران لقب گرفته اند!

راستی چه کسی مسول تامین امنیت روحی و روانی اعضای تراختوراست؟
چه کسی باید از حریم تراختورحفاظت کرده و باعث آرامش خاطر اعضاء شود؟
چه کسی باید ناظر برانجام وظیفه صحیح هر یک از اعضای تیم باشد؟
چه کسی باید حاشیه ها را جمع کند و شایعات را خنثی سازد؟
چه کسی باید بفکر جذب و تثبیت بازیکنان و تامین کننده حقوق و مزد بازیکنان باشد؟
از این دست سوالها زیاد است و چون جوابی برای آن نیافته ایم ،کار تیم بدینجا رسیده که مدیر عامل محترم برای خاموش کردن آتشی که خود برافروخته است، با مشورت مشاورعالی اش جناب سجادحسین زاده ، مربی محترم کودکان نابینای فوتبالیست تبریز، بنزین روی آتش میریزد! عجبا !

آقای مدیرعامل ! قربانت گردم ! همین مشاور عالی شما همان حسین زاده نیست که در سیمای سهند و بعد از واقعه جمعه سیاه گفت: «سپاهان خوب بازی کرد و قهرمان شد! حالا ما چه کنیم که تونی نتیجه بازی برده را نتوانست حفظ کند و اشکال از کادرفنی بود!!»
آقای مدیرعامل ! این سجادحسین زاده همانی نیست که قهرمانی سپاهان را پاک و بی عیب ونقص خواند؟ البته همانست!! وااسفا ! وامصیبتا که دشمن تراختور،مشاورعالی شماست!
و اگر شما در تبریز تشریف داشتیدو چنین مشاورانی نبودند، امروز تیم تراختور آرامش داشت و بدون «استرس اخراج تونی» حتی دفاع اتوبوسی فرهاد کاظمی را می شکافت و سیاه جامگان را، حتی با بیش از سه گل برخاک سیاه مینشاند!
آقای مدیرعامل! بی جهت نیست که هواداران در ورزشگاه از تونی حمایت میکنند و خواهان اخراج شما هستند!
آقای مدیرعامل به مردم آذربایجان حق بدهید که طبق آخرین نظرسنجی درسیمای سهند، قریب باتفاق از عملکرد تونی راضی باشند و تمامی ناکامیهای تیم را ناشی از مدیریت غلط شما بدانند!
شما که دیدید ۸۰ درصد آماری مردم آذربایجان از مدیریتتان ناراضی اند و شما را مسئول اول و آخر عدم نتیجه گیری تیم میدانند و شما نیز ناراحت و عصبانی شدید، ایکاش بجای عصبانیت به این نکته می اندیشیدیدکه :«….. بر زمینت میزند نادان دوست!»
در دین و شرع ما هم برای مشاوره و مشاور، ترتیبات و خصوصیاتی بیان شده که با لحاظ آنها، آدم عاقل هیچوقت ، سرمربی کودکان نابینای تبریز را برای مشورت درخصوص لیگ قهرمانان انتخاب نمیکند!
القصه !
یدالله مع الجماعه. بهتراست که تابع اکثریت قریب باتفاق هواداران باشید و از خرشیطان پیاده شوید و باحمایت بی چون و چرا از تیم و تونی و ترمیم تیم در نیم فصل، بفکر نجات تیم تراختور و نهایتا خودتان باشید !

والسلام علی من التبع الهدی!

ساوالان – اردبیل