سیاه جامگان با بازی بسته، دل به ضد حملات می‌بندد/ لیگ ایران یک لیگ معمولی نیست!
سیاه جامگان با بازی بسته، دل به ضد حملات می‌بندد/ لیگ ایران یک لیگ معمولی نیست!

به گزارش اویاقلیق: “تونی اولیویرا” سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سیاه جامگان در هفته دوازدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ گفت. وی در خصوص بازی پیش روی تیمش اظهار کرد: با این بازی بازگشت دیگری به لیگ ایران داریم. مثل […]

به گزارش اویاقلیق: “تونی اولیویرا” سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز امروز پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی تیمش با سیاه جامگان در هفته دوازدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران حاضر شده و به سوالات آنها پاسخ گفت.

وی در خصوص بازی پیش روی تیمش اظهار کرد: با این بازی بازگشت دیگری به لیگ ایران داریم. مثل همیشه این بازی سختی‌های خاص خود را دارد و ما می‌دانیم تیم حریف سعی می‌کند مشکلاتی را برای ما بوجود بیاورد و ما هم تلاش می‌کنیم تا از موانعی که آنها برایمان ایجاد می‌کنند، به سلامت عبور کنیم.

سرمربی تراکتورسازان در مورد شناختش از تیم راه آهن عنوان کرد: ما با تیمی بازی داریم که در میانه میدان بسته بازی می‌کند و دل به ضد حملات می‌بندد. ما سعی می‌کنیم با تدابیری که اندیشیده‌ایم با کسب ۳ امتیاز از این بازی خارج شویم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیمش خاطرنشان کرد: سینا عشوری مصدوم است و قطعا به این بازی نمی‌رسد و در رابطه با دیگر بازیکنان هم باید بگویم تا این لحظه دکتر تیم چیزی در خصوص مصدومیت آنها به ما اعلام نکرده است.

سرمربی تراکتورسازی در خصوص وقفه‌های لیگ برتر اذعان داشت: امسال متاسفانه لیگ ایران یک لیگ معمولی نیست. با تعطیلات زیادی مواجه هستیم که همچنان ادامه خواهد داشت. با این وضعیت، تنها تیم‌هایی که زیاد ضرر نکرده اند تیم هایی چون ذوب آهن و گسترش فولاد هستند که تغییرات کمی داشته‌اند اما تیم ما که ۹۰ درصد ترکیبش تغییر کرده است خیلی متضرر شده است.

وی ادامه داد: صحبت در این باره فایده‌ای ندارد. ما کار هر روزمان را انجام می‌دهیم. این بازی و هر بازی دیگری را با تمرکز بالا و سازماندهی انجام می ‌دهیم. الان دیگر زمانی نیست که بهانه بگیریم. چون تعطیلات باز هم در ماه مارس تکرار می شود اما خدا بزرگ است.