اهدا نشان آذربایجان به زحمت‌کشان استان
اهدا نشان آذربایجان به زحمت‌کشان استان

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در همایش گرامیداشت مقام علمی پرفسور محمد برزگر جلالی بر جایگاه علم در قدرت بخشی جهانی تاکید کرد. استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در گذشته قدرت را بر اساس نیروی نظامی و قدرت تسلیحاتی می‌دانستند و این در حالی است که امروز این موازنه به هم […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از فارس، اسماعیل جبارزاده صبح امروز در همایش گرامیداشت مقام علمی پرفسور محمد برزگر جلالی بر جایگاه علم در قدرت بخشی جهانی تاکید کرد.

استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: در گذشته قدرت را بر اساس نیروی نظامی و قدرت تسلیحاتی می‌دانستند و این در حالی است که امروز این موازنه به هم خورده است.

وی ادامه داد: امروز قدرت را بر اساس توان نیروی انسانی و متخصصان و دانشمندان محاسبه می‌کنند و هر چه نیروی انسانی و توانمند علمی بیشتر باشد کشور قدرتمندتر است.

جبارزاده بیان کرد: خوشبختانه در حال حاضر در ایران اسلامی و استان دانشمندان و اساتید برجسته‌ای وجود دارد که پرفسور محمد برزگر جلالی یکی از این افراد برجسته است.

وی عنوان کرد: بنده از طرف مردم استان در این همایش حضور یافته‌ام تا از طرف مردم از این استاد بزرگ تجلیل کنم و ایشان همه ساله بر افتخارات استان افزوده‌اند.

جبارزاده گفت: افتخاری که استاد برزگر جلالی برای استان کسب کرده در سال‌های گذشته بی‌نظیر است و افتخار می‌کنیم که چنین کسانی از استاد ما معرفی و انتخاب شده‌اند.

و‌ی بیان کرد: جایگاه علمی استاد جلالی باید الگوی همه دانشجویان و اساتید باشد و دانشگاه تبریز و علوم پزشکی که افراد بسیاری را تربیت کرده منشا تربیت افراد بسیاری از چنین نخبگانی باشند.

استاندار آذربایجان‌شرقی یادآور شد: در استان تصمیم داریم تا به کسانی که کارهای بزرگی انجام داده‌اند نشان آذربایجان اهداء شود و نشان آذربایجان سال ۹۴ به استاد برزگر جلالی اهداء  می‌شود.