مهران حاجیلو امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم با حضور کارشناسان کشورهای مختلف به میزبانی ایران و در ارومیه برگزار می‌شود. وی با اشاره به زمان برگزاری ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم، از برگزاری این اجلاس در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: تلاش می‌شود ششمین […]

مهران حاجیلو امروز در گفت‌وگو با فارس در ارومیه اظهار داشت: ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم با حضور کارشناسان کشورهای مختلف به میزبانی ایران و در ارومیه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان برگزاری ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم، از برگزاری این اجلاس در اردیبهشت ماه سال آینده خبر داد و افزود: تلاش می‌شود ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم به نحو شایسته‌ای برگزار شود.

رئیس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر ارومیه با بیان اینکه ارومیه دارای ظرفیت های قابل توجهی است، ادامه داد: ۳۲ کشور در این اجلاس بین‌المللی که در ارومیه برگزار می‌شود، شرکت خواهند کرد.

این مسئول با بیان اینکه این اجلاس در ابعاد مختلف برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: ششمین اجلاس بین‌المللی جاده ابریشم در قالب موضوعات فرهنگی، گردشگری، تجاری، بازرگانی و سرمایه‌گذاری برگزار خواهد شد.

حاجیلو با بیان اینکه امیدواریم برگزاری این اجلاس دستاوردهای قابل توجهی برای استان داشته باشد، اعلام کرد: از هم اکنون برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاس بین‌المللی انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه باید بتوانیم فرصت‌های سرمایه‌گذاری را در این زمینه معرفی کنیم، اضافه کرد: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان به ویژه شهر ارومیه یکی از مهمترین اهدافی است که شورای اسلامی شهر از برگزاری این اجلاس دنبال می‌کند.