تراکتور با باخت به تعطیلات دوباره لیگ رفت
تراکتور با باخت به تعطیلات دوباره لیگ رفت

در چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم صبا رفت.   این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ با قضاوت سیدمهدی سیدعلی آغاز شد و تراکتورسازان با ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس سانتوز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی (آیان رامسی)، شاهین ثاقبی (علی حمودی)، احمد عبدالله‌زاده، […]

traktorدر چارچوب هفته یازدهم مسابقات لیگ برتر، تیم تراکتورسازی تبریز در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف تیم صبا رفت.

 

این بازی از ساعت ۱۵:۳۰ با قضاوت سیدمهدی سیدعلی آغاز شد و تراکتورسازان با ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل‌زاده، کارلوس سانتوز، محمد ایران‌پوریان، سعید آقایی (آیان رامسی)، شاهین ثاقبی (علی حمودی)، احمد عبدالله‌زاده، سروش رفیعی (مهرداد بایرامی)، بختیار رحمانی، فرید بهزادی کریمی و حمزه یونس در این مسابقه بازی کردند.

 

شاگردان علی دایی ابتدا در دقیقه ۲۰ به گل اول بازی رسیدند. این گل را کارلوس کاردوسو به اشتباه وارد دروازه خودی کرد.

 

در دقیقه ۲۹ حمزه یونس گل تساوی را برای تراکتورسازی به ثمر رساند، اما این پایان کار نبود؛ چرا که در دقیقه ۴۱ بازی، کریم اسلامی گل دوم را برای صبا به ثمر رساند و تیمش را بار دیگر پیش انداخت و مسابقه بین دو تیم با همین نتیجه به پایان رسید.

 

صبا با این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و تراکتورسازی با ۱۴ امتیاز به رده دهم سقوط کرد.