اویاقلیق:  تراکتورسازی در شرایطی  شنبه ساعت ۱۵:۳۰ مهمان صبای قم است که خبر های خوشی از اردوی تراکتور به گوش نمی رسد . بعد از بازی هفته پیش مقابل ذوب آهن که تراکتور بازی برده را در ده دقیقه از دست داد و به تساوی رسید هواداران و لیدر های این تیم در تمرین ها […]

 اویاقلیق:  تراکتورسازی در شرایطی  شنبه ساعت ۱۵:۳۰ مهمان صبای قم است که خبر های خوشی از اردوی تراکتور به گوش نمی رسد .

بعد از بازی هفته پیش مقابل ذوب آهن که تراکتور بازی برده را در ده دقیقه از دست داد و به تساوی رسید هواداران و لیدر های این تیم در تمرین ها خواستار استعفای تونی شدند . قضیه به اینجا خاتمه پیدا نکرد در تمرین چهارشنبه تراکتور بازیکنان دست به اعتصاب زدن و خواستار  دیدار با عباسی شدند .

این دیدار مسابقه دو تیم همسایه در جدول لیگ برتر نیز می باشد . صبا که با ۱۵ امتیاز در رده ی پنجم جدول قرار دارد و تراکتور با ۱۴ امتیاز در رده ی ششم می باشد . تراکتورسازان در خوشبینانه ترین حالت میتواند با برد در این مسابقه تا رده سوم خود را بالا بکشند و در بدبینانه ترین حالت تا رده دوازدهم سقوط کنند .

گفتنی است تراکتور برای این بازی سینا عشوری و سامان نریمان جهان  را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و در آن سو دایی همه بازیکنان خود را در اختیار دارد و آماده مقابله با تراکتور می باشند .

لازم بذکر است بازی های این دو تیم همیشه پر گل از آب در آمده است طوری که تراکتورسازان با ۴ برد ۵ تساوی و ۳ باخت از ۱۲ بازی گذشته خود برتری محسوسی نسبت به حریف خود دارد .

شایان ذکر است این  بازی تنها یک بازی معمولی برای دایی و شاگردانش نیست چرا که تراکتور  توانسته صبا را در جام حذفی از دور مسابقات حذف کند . حال دایی میخواهد انتقام شکست خود را از تونی بگیرد .

از نکات قابل توجه این بازی میتوان به قرار گرفتن حامد لک مقابل تراکتورسازی اشاره کرد. لک که فصل قبل دروازبان تراکتور بود و بازی های چندان خوبی را برای این تیم به نمایش نگذاشت و هواداران یکی از مقصران از دست دادن قهرمانی را او می دانند حال مقابل تیم سابق خود قرار گرفته است .

مدافعان تراکتور سازی باید مواظب محمد قاضی مهاجم صبا قم باشند . قاضی که در این چند هفته گذشته خوب گل زنی کرده می خواهد با گل زدن در این بازی به روند رو به رشد خود ادامه بدهد اما در این سو نیز به نظر می رسد موتور گلزنی مهاجمان تراکتور روشن شده است و می توانند دروازه لک را با خطر مواجه کنند .