تبریز از حمایت‌های دولتی در زمینه ورزشی و فوتبال محروم است
تبریز از حمایت‌های دولتی در زمینه ورزشی و فوتبال محروم است

شهرام دبیری ظهر امروز در نشست خبری افتتاح  نمادین اولین شعبه مرکز توانبخشی و ارزیابی پزشکی فوتبال ایران اظهار داشت: تبریز می‌تواند در زمینه خدمات درمانی پزشکی و ورزشی یک قطب باشد. وی ادامه داد: شهر تبریز در ۷۰۰ سال گذشته دانشگاه بزرگ ربع رشیدی را داشته و به عنوان یک مرکز علمی سابقه و […]

شهرام دبیری ظهر امروز در نشست خبری افتتاح  نمادین اولین شعبه مرکز توانبخشی و ارزیابی پزشکی فوتبال ایران اظهار داشت: تبریز می‌تواند در زمینه خدمات درمانی پزشکی و ورزشی یک قطب باشد.

وی ادامه داد: شهر تبریز در ۷۰۰ سال گذشته دانشگاه بزرگ ربع رشیدی را داشته و به عنوان یک مرکز علمی سابقه و هویت دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: شهر تبریز از نظر ورزشی نیز دارای قابلیت‌های خاصی بوده و توانسته است در رشته‌های فوتبالی نیز به جایگاه خاصی برسد.

دبیری گفت: هر چند که در شهر تبریز از حمایت‌های گسترده دولتی در زمینه ورزشی و فوتبال محروم هستیم اما پیشرفت‌های زیادی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بزرگ‌ترین بیمارستان خصوصی کشور نیز در تبریز قرار دارد و امکان حمایت و برنامه‌ریزی مطلوب پزشکی در این شهر وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: در حالی که وضعیت اقتصادی چندان مطلوب نیست و امکان حمایت‌های اقتصادی محدود شده اما امیدواریم در زمینه اخذ مجوز رسمی فعالیت موثری داشته باشیم.

دبیری اظهار امیدواری کرد، با حمایت‌ها و پیگیری‌های شهرداری تبریز و مسئولان مربوطه در آینده نزدیک اولین شعبه مرکز توانبخشی و ارزیابی پزشکی فوتبال ایران از توسعه خدمات این مرکز در کشور بتواند فعالیت سازنده داشته باشد.