حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز در ساعت ۸:۴۵ گزارش برخورد خودروی سواری پراید با عابر پیاده به اپراتوری شهرستان میانه گزارش شد. وی افزود: با اعزام پایگاه فوریت‌های پزشکی میانه به محل حادثه، تکنسین‌های اعزامی از فوت عابر پیاده که مرد حدودا ۶۰ ساله بود خبر دادند. […]

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با فارس در تبریز اظهار داشت: صبح امروز در ساعت ۸:۴۵ گزارش برخورد خودروی سواری پراید با عابر پیاده به اپراتوری شهرستان میانه گزارش شد.

وی افزود: با اعزام پایگاه فوریت‌های پزشکی میانه به محل حادثه، تکنسین‌های اعزامی از فوت عابر پیاده که مرد حدودا ۶۰ ساله بود خبر دادند.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: این عابر به علت شدت ضربه وارده در دم فوت کرده بود و راننده پراید نیز که دچار مصدومیت شده بود پس از انجام اقدامات پیش بیمارستانی به بیمارستان میانه انتقال داده شد.

حسینقلی‌زاده در ادامه با بیان اینکه عصر دیروز برخورد پیکان با عابر پیاده نیز در روستای «سیناب» منجر به فوت عابر پیاده شد گفت: این عابر پیاده بر اثر برخورد با خودروی پیکان در جاده بستان‌آباد – کردکندی روستای سیناب، فوت کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: پس از گزارش این حادثه به اپراتوری شهرستان بستان‌آباد، پایگاه فوریت‌های پزشکی کردکندی به روستای سیناب اعزام شد و خبر از فوت عابر پیاده دادند.