تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف سایپا رفته است. سرخ‌پوشان میزبان در این مسابقه با ترکیب محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، حمزه یونس، آگوستو سزار و سعید آقایی به میدان رفته‌اند. سایپا نیز با […]

تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۶:۰۰ امروز (سه شنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مصاف سایپا رفته است.

سرخ‌پوشان میزبان در این مسابقه با ترکیب محمدرضا اخباری، کارلوس کاردوسو، شجاع خلیل زاده، محمد ایران‌پوریان، سینا عشوری، شاهین ثاقبی، سروش رفیعی، بختیار رحمانی، حمزه یونس، آگوستو سزار و سعید آقایی به میدان رفته‌اند.

سایپا نیز با ترکیب حامد فلاح زاده، روزبه شاه‌علی‌دوست، جواد نکونام، علی زینالی، ابراهیم صادقی، رضا نوروزی، غلامرضا رضایی، مهدی ترابی، حامد شیری، شجاد مشکل‌پور و مسعود ابراهیم‌زاده در مقابل تراکتور قرار گرفته است.

در دقایق ابتدایی این مسابقه موقعیت گل آنچنانی روی دروازه ها وجود نداشت، تا اینکه در دقیقه ۱۵ حمزه یونس در مقابل دروازه تیم سایپا صاحب توپ شد، اما نتوانست این موقعیت خوب را به گل تبدیل کند و با واکنش حامد فلاح‌زاده، این فرصت مهار شد.

در دقیقه ۲۶ مسابقه، سانتر سروش رفیعی در مقابل دروازه به حمزه یونس رسید و این بار این بازیکن توانست با بغل پای چپ، دروزاه سایپا را باز کند.

پس از این گل، موقعیت آنچنانی به جز ضربه آزاد خوب بختیار رحمانی در دقایق اضافه نیمه اول، ایجاد نشد و بازیکنان با تک گل یونس راهی رختکن شدند.