تعداد ۵ کشتارگاه دولتی روز گذشته توسط سازمان خصوصی سازی روی میز مزایده رفت که از این میان، بالاترین قیمت پیشنهادی برای کشتارگاه صنعتی محمدآباد زابل ۱۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و کشتارگاه صنعتی بندپی مازندران ۱۷۷ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۷۷۷ ریال بود. بر اساس این گزارش؛ قیمت کل […]

تعداد ۵ کشتارگاه دولتی روز گذشته توسط سازمان خصوصی سازی روی میز مزایده رفت که از این میان، بالاترین قیمت پیشنهادی برای کشتارگاه صنعتی محمدآباد زابل ۱۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال و کشتارگاه صنعتی بندپی مازندران ۱۷۷ میلیارد و ۷۷۷ میلیون و ۷۷۷ هزار و ۷۷۷ ریال بود.

بر اساس این گزارش؛ قیمت کل پایه اعلامی برای کشتارگاه صنعتی محمدآباد زابل در مزایده دیروز ۱۰۲میلیارد و ۴۹۰ میلیون و ۸۸۸ هزار و ۷۰۰ ریال و قیمت کل پایه ۱۶۹ میلیارد و ۹۲۴ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال برای کشتارگاه صنعتی بندپی مازندران اعلام شده بود.

همچنین در مزایده دیروز کشتارگاه صنعتی ایلام به قیمت کل پایه ۱۲۴ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال؛ کشتارگاه صنعتی اقلید فارس به قیمت کل پایه ۱۲۴ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال و کشتارگاه صنعتی یاسوج به قیمت کل پایه ۱۲۴ میلیارد و ۷۹ میلیون ریال به مزایده گذاشته شد که خریداران اقبالی به آنها نشان ندادند.

از سوی دیگر؛ بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه هم شامل ۱۹۴ میلیون و ۷۴۱ هزار و ۶۶ سهم دیروز به ارزش کل پایه ۲ هزار و ۹۱۶ میلیارد و ۵۶ میلیون به مزایده گذاشته شد که خریدار نداشت.

همچنین بلوک ۴۰ درصدی سهام شرکت توسعه کشت ذرت شامل ۲۸۰۰ سهم به قیمت پایه هر سهم ۳۸ میلیون و ۴۶۵ هزار و ۸۰۳ ریال و ارزش کل پایه ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۴ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۴۰۰ ریال روز گذشته به مزایده گذاشته شد که بالاترین مبلغ پیشنهادی برای آن ۱۰۷ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال بود.