فعالیت‌های شهرداری تبریز در حوزه ورزش، پر رنگ‌تر از اداره کل ورزش و جوانان
فعالیت‌های شهرداری تبریز در حوزه ورزش، پر رنگ‌تر از اداره کل ورزش و جوانان

شهرام دبیری در ابتدای جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تبریز، اظهار کرد: توسعه پایدار و دست یابی به هدف جامعه سالم و بدون ناهنجاری‌های اجتماعی در گرو توسعه ورزش همگانی است. وی افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز حامی ورزش هستند و شهرداری تبریز همه ساله بخش زیادی از بودجه خود را صرف توسعه ورزش […]

شهرام دبیری در ابتدای جلسه امروز (یکشنبه) شورای شهر تبریز، اظهار کرد: توسعه پایدار و دست یابی به هدف جامعه سالم و بدون ناهنجاری‌های اجتماعی در گرو توسعه ورزش همگانی است.

وی افزود: شورای شهر و شهرداری تبریز حامی ورزش هستند و شهرداری تبریز همه ساله بخش زیادی از بودجه خود را صرف توسعه ورزش همگانی و قهرمانی می کند.

دبیری با اشاره به ۲۹ مهر روز صادرات، اعلام کرد: اگر از صادر کنندگان فعال حمایت و سیاست‌های تشویقی برای آنان تعریف شود، صادرات غیر نفتی افزایش یافته و زمینه توسعه اقتصادی فراهم می شود.

رییس شورای شهر تبریز با اشاره به انتخاب تبریز به عنوان شهر توسعه یافته ترین، بهترین و پاک ترین شهر ایران از سوی سازمان ملل، گفت: این اتفاق در حالی رخ داد که در هیچ یک از مراحل انتخاب تبریز به این عناوین، ما نقشی نداشتیم و این انتخاب باتوجه به بررسی کارشناسی سازمان ملل، اتفاق افتاد.

وی همچنین انتخاب تبریز به عنوان شهر هوشمند در حوزه فناوری و سرمایه گذاری از سوی معاونت فناوری رییس جمهور را تبریک گفت.