حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز  اعضای سه نفره خانواده‌ای در محله مارالان تبریز به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن راهی بیمارستان سینا شدند. وی افزود: با اعلام گزارش علائم سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ که به صورت دسته جمعی در این خانواده به اپراتوری، اورژانس […]

حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت یک بامداد امروز  اعضای سه نفره خانواده‌ای در محله مارالان تبریز به دنبال مسمومیت با مونوکسیدکربن راهی بیمارستان سینا شدند.

وی افزود: با اعلام گزارش علائم سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ که به صورت دسته جمعی در این خانواده به اپراتوری، اورژانس ۱۱۵ تبریز عازم محل حادثه شد.

حسینقلی‌زاده گفت: با اعزام پایگاه ۲۰۱ تبریز به محل حادثه، اعضای سه نفره این خانواده با اقدامات پیش بیمارستانی، به بیمارستان سینای تبریز انتقال داده شدند.

وی اضافه کرد: در بررسی اولیه و معاینه بیماران، مسمومیت با مونوکسیدکربن توسط بخاری محرز شد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: علائم مسمومیت با مونوکسیدکربن بسیار موذیانه است و حتما بایستی در صورت بروز علائم سردرد، سرگیجه، تهوع و استفراغ جدی گرفته شود و در و پنجره جهت ورود هوا و خروج این گازسمی باز شود در غیر این صورت منجر به کاهش هوشیاری و مرگ می‌شود.