همایش «ما زنده‌ایم» در مراغه برگزار شد
همایش «ما زنده‌ایم» در مراغه برگزار شد

مدیر آموزش‌وپرورش مراغه گفت: همایش «ما زنده‌ایم» با هدف ترویج عفاف، حجاب، مسئولیت‌پذیری و شجاعت در میان دختران نوجوان و جوان و با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز دختر در مراغه برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، جلیل اسلامی، ظهر امروز در همایش ما زنده‌ایم در شهرستان مراغه، اظهار داشت: اداره آموزش‌وپرورش، ۴ اصل مهم […]

مدیر آموزش‌وپرورش مراغه گفت: همایش «ما زنده‌ایم» با هدف ترویج عفاف، حجاب، مسئولیت‌پذیری و شجاعت در میان دختران نوجوان و جوان و با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز دختر در مراغه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مراغه، جلیل اسلامی، ظهر امروز در همایش ما زنده‌ایم در شهرستان مراغه، اظهار داشت: اداره آموزش‌وپرورش، ۴ اصل مهم را در راستای آموزش و مهارت محوری در بین دانش‌آموزان مدارس این شهرستان، اجرا می‌کند که در راستای اجرای سیاست‌های کلی آموزشی، ارتباط با اولیاء دانش آموزان و توجه به آموزه‌های دینی و اسلامی مهمترین موضوعاتی است که مورد توجه قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش‌وپرورش مراغه، با اشاره به اهداف برگزاری این همایش، گفت: این همایش، با هدف ترویج عفت، حجاب، مسئولیت‌پذیری و شجاعت در میان دختران نوجوان و جوان در آستانه محرم برگزار شد تا در مسیر نهضت حسینی و زینبی، عهد و پیمانی دوباره بسته و منادی عفاف و حرمت زن مسلمان، در تمامی عرصه‌ها باشند.

حجت‌الاسلام علی امیری، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مراغه نیز در این همایش اظهار داشت: توجه به آموزه‌های گذشته، دلیلی بر زنده‌بودن جامعه است که باید مردم این آموزه‌ها را در زندگی خود مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه دختران در جامعه امروزی، باید با الگوگیری از ائمه اطهار(ع)، جهت حفظ شخصیت خود در جامعه کوشا باشند، خاطرنشان کرد: غیرت امام حسین (ع)، به الگوی امروز مردم تبدیل شده است.

به گزارش تسنیم، همایش «ما زنده‌ایم»، با حضور ۶۰۰ دانش‌آموز دختر در دبیرستان دخترانه منصور مراغه برگزار شد.