اسماعیل جبارزاده در نشست آموزشی- توجیهی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستادهای انتخابات استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تبریز، خاطرنشان کرد: در کنار عمل دقیق به قانون به یک نکته مهم باید توجه کرد و آن داشتن تقواست. وی افزود: باید خدا را در همه اعمال و رفتار خود به ویژه در بحث […]

اسماعیل جبارزاده در نشست آموزشی- توجیهی فرمانداران، بخشداران و اعضای ستادهای انتخابات استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی در تبریز، خاطرنشان کرد: در کنار عمل دقیق به قانون به یک نکته مهم باید توجه کرد و آن داشتن تقواست.

وی افزود: باید خدا را در همه اعمال و رفتار خود به ویژه در بحث امانت‌داری و صیانت از حق مردم ناظر و شاهد بدانیم.

جبارزاده خطاب به فرمانداران و بخشداران، گفت: باید بدانیم که چه مسوولیت بزرگی را عهده‌دار هستیم و این نکته را دایما به خود و مجریان انتخابات یادآوری کنیم.

وی با اشاره به آیه شریفه “الم یعلم بان الله یری”، از مجریان انتخابات خواست این آیه را شعار انتخاباتی خود قرار دهند.

استاندار آذربایجان شرقی در ادامه بر تعامل مجریان انتخابات با هیات‌های نظارت تاکید کرد و گفت: نگاه برادرانه و توام با محبت مجریان و ناظران انتخابات می‌تواند بخش عمده‌ای از مشکلات احتمالی را حل کند.

وی با بیان این که هیات‌های اجرایی و نظارت در بحث انتخابات همسفر و همراه هستند، افزود: ارتباط تنگاتنگ این دو مجموعه باید به صورت مداوم برقرار باشد و نباید اجازه دهیم بین آنها فاصله بیفتد.

جبارزاده بر حضور همه گرایش‌های سیاسی در عرصه انتخابات تاکید کرد و گفت: در بحث حضور نامزدهای انتخاباتی نباید صرفا نظاره‌گر باشیم، بلکه باید از تشکل‌های سیاسی دعوت کنیم تا افراد توانمند را به صحنه بیاورند.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که فرمانداران و بخشداران نمایندگان دولت و نماد اقتدار و توانمندی نظام هستند، افزود: حفظ این اقتدار تاثیر زیادی در برگزاری انتخابات دارد و می‌تواند بسیاری از مسایل را حل کند.

وی گفت: فرمانداران و بخشداران باید باور داشته باشند که بیشترین تاثیر را در انتخابات دارند و باید در برابر قانون‌شکنی و تخلفات اقتدار خود را نشان دهند.

جبارزاده اضافه کرد: البته این تاثیرگذاری ایجاب می‌کند که دقت داشته باشیم کوچکترین شایبه‌ای از رفتار و گفتار ما ایجاد نشود.

جبارزاده همچنین با اشاره به نقش صدا و سیما در عرصه انتخابات، از فرمانداران و بخشداران خواست در روند برنامه‌سازی و تامین محتوا بر اساس سیاست‌های دولت و ستاد انتخابات با صدا و سیما همکاری کنند.

استاندار آذربایجان‌شرقی بر انعکاس خدمات و عملکرد دولت تاکید کرد و گفت: سکوت مطلق درباره خدمات دولت به بهانه انتخابات جایز نیست.

وی با بیان این که نباید اجازه دهیم عده‌ای مردم را فریب دهند، افزود: وظیفه ما روشنگری است و باید خدمات دولت را به اطلاع مردم برسانیم.

جبارزاده ابراز امیدواری کرد برگزاری نشست‌های آموزشی انتخابات در برگزاری انتخاباتی سالم، قانون‌مند و باشکوه موثر باشد.