صدور مجوز ایجاد شعبات ۸ حزب سیاسی در آذربایجان‌شرقی
صدور مجوز ایجاد شعبات ۸ حزب سیاسی در آذربایجان‌شرقی

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در حاشیه همایش فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در تبریز در جمع خبرنگاران نوید برگزاری انتخابات متفاوت از دیگر انتخابات برگزار شده در کشور را خبر داد و اظهار داشت: در ادوار گذشته وزارت کشور به آموزش مجریان بها نداده بود و این در حالی […]

اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در حاشیه همایش فرمانداران، بخشداران و اعضای ستاد انتخابات استان‌های آذربایجان‌شرقی، آذربایجان‌غربی و اردبیل در تبریز در جمع خبرنگاران نوید برگزاری انتخابات متفاوت از دیگر انتخابات برگزار شده در کشور را خبر داد و اظهار داشت: در ادوار گذشته وزارت کشور به آموزش مجریان بها نداده بود و این در حالی است که ستاد برگزاری انتخابات امسال در ۱۱ حوزه دوره‌های آموزشی دو روزه را برگزار می‌کند.

وی تاکید کرد: در این دولت حاکمیت قانون و عمل به آن جزو اصول انتخابات خواهد بود و تمام اصول در مورد آیین‌نامه‌ها و قوانین مو به مو رعایت می‌شود.

جبارزاده افزود: خواسته ما حضور حداکثری مردم پای صندوق‌هاست که با حضور سلائق مختلف کاندیداها در گرایشات مختلف تحقق می‌یابد و تلاش کردیم همه گروه‌های سیاسی را برای حضور موثر در عرصه دعوت کنیم.

جبارزاده با بیان اینکه در دو سال گذشته مجوز فعالیت ۸ تشکل جدید را صادر کردیم که نشان از توجه به فعالیت احزاب شناسنامه‌دار دارد، ابراز امیدواری کرد، انتخابات پرشوری با حضور حداکثری مردم برگزار شود.

جبارزاده با اشاره به برگزاری شش جلسه ستاد انتخابات آذربایجان شرقی، از آمادگی کامل این ستاد برای برگزاری انتخابات خبر داد و گفت: امیدواریم یکی از سالم‌ترین، با نشاط‌ترین و با شکوه‌ترین انتخابات را در استان اجرا کنیم و هدف ما این است که میزان مشارکت مردم استان در این انتخابات در مقایسه با دوره‌های گذشته بیشترین مشارکت باشد.