معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:  بودجه فرهنگی شهرستان ها باید افزایش یابد
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی:  بودجه فرهنگی شهرستان ها باید افزایش یابد

حسن خدایی، روز شنبه در جلسه فرهنگی و تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود افزود: شهرستان های استان ظرفیت های بالایی برای تولید و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دارد که در صورت افزایش بودجه آن ها، شاهد رونق این بخش در شهرستان ها خواهیم شد. وی اظهار کرد: شهرستان […]

حسن خدایی، روز شنبه در جلسه فرهنگی و تودیع و معارفه رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود افزود: شهرستان های استان ظرفیت های بالایی برای تولید و اجرای برنامه های فرهنگی و هنری دارد که در صورت افزایش بودجه آن ها، شاهد رونق این بخش در شهرستان ها خواهیم شد.
وی اظهار کرد: شهرستان هشترود با وجود هنرمندانی در تمام عرصه ها، می تواند جزء شهرستان های شاخص هنری و فرهنگی در منطقه شود.
معاون اداری و مالی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، از شهرداری هشترود خواست با افزایش بودجه فرهنگی خود، اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان را کمک و یاری کند.
خدایی، ارتقای فرهنگ عمومی، گسترش فضائل اسلامی و انسانی با اجرای برنامه های فرهنگی و هنری اثربخش و حمایت از اهل فرهنگ و هنر را از اولویت های این اداره کل اعلام کرد.
فرماندار هشترود نیز در این جلسه خواستار احداث مجتمع فرهنگی و هنری مستقل در این شهرستان شد و گفت: به خاطر نبود این فضا، هنرمندان این شهرستان مجبورند آثار خود را در سایر شهرستان ها به نمایش بگذارند.
حسن مستفید، افزود: نبود سالن مجزای نمایش، نگار خانه و آمفی تاتر از جمله مشکلات هنرمندان این شهرستان است.
وی، خواستار افزایش بودجه فرهنگی این شهرستان با توجه به قدمت تاریخی و وجود هنرمندان زیاد برای ارتقای فرهنگ و هنر شد.
در این آیین از تلاش های چند ماهه وحدت برزگر قاضی جهانی به عنوان سرپرستی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هشترود قدردانی و خانم رقیه زارعی به عنوان رییس جدید این اداره معرفی شد.
زارعی با ۱۷ سال سابقه اداری پیش از این به عنوان کارشناس امور بانوان فرمانداری هشترود فعالیت می کرد و در کارنامه خود مسوولیت روابط عمومی فرمانداری این شهرستان را نیز دارد.