این مسئله در حالی بود که بعضی اعضا نسبت به عدم مطرح شدن این لایحه در زمان لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ انتقاد داشتند. همچنین در این جلسه ایرج شهین‌باهر رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ضمن تاکید بر اینکه بحث گسترش «وادی رحمت» منطقی نیست چرا که توسعه تبریز در طرح جامع به سمت […]

این مسئله در حالی بود که بعضی اعضا نسبت به عدم مطرح شدن این لایحه در زمان لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ انتقاد داشتند.

همچنین در این جلسه ایرج شهین‌باهر رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ضمن تاکید بر اینکه بحث گسترش «وادی رحمت» منطقی نیست چرا که توسعه تبریز در طرح جامع به سمت جنوب است، گفت: پیشنهاد من این است که به جای گسترش «وادی رحمت» به سرعت به مکان‌یابی محل جدید آرامستان‌های شهر بپردازند.

فرخ جلالی رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری با اشاره به اینکه این لایحه در زمان تعرفه عوارض هم به شورا فرستاده شده بود، گفت: آن زمان گفتند که این افزایش قیمت بهای خدمات است و نباید در تعرفه بررسی شود.

وی در ارتباط با لزوم گسترش «وادی رحمت» تاکید کرد: تا زمانی که مکان‌یابی جدید انجام شود باید برای دفن افراد فوت شده فکری کرد چرا که احترام مرده واجب است.

جلالی با اشاره به میانگین دفن ۲۳ نفر در این آرامستان به طور روزانه گفت: بالاترین آمار دفن ما در سال‌های اخیر ۴۳ نفر در یک روز بوده است و ما باید برای دفن این تعداد افراد فکر کنیم.