پیدا شدن پیکر «محمدرضا جلالی» یکی از حجاج مفقودی تبریزی در فاجعه منا
پیدا شدن پیکر «محمدرضا جلالی» یکی از حجاج مفقودی تبریزی در فاجعه منا

سعید شبستری خیابانی دقایقی پیش  اظهار داشت: پیکر حاج آقا جلالی بعد از ظهر امروز در یکی از چندین کانتینر حامل اجساد جانباختگان حادثه منا در جده پیدا و شناسایی شد. وی با بیان اینکه به محض اطلاع از جزئیات مراتب را به خانواده جلالی خبر دادیم، افزود: طی مراحل تشریفات قانونی برای انتقال و […]

سعید شبستری خیابانی دقایقی پیش  اظهار داشت: پیکر حاج آقا جلالی بعد از ظهر امروز در یکی از چندین کانتینر حامل اجساد جانباختگان حادثه منا در جده پیدا و شناسایی شد.

وی با بیان اینکه به محض اطلاع از جزئیات مراتب را به خانواده جلالی خبر دادیم، افزود: طی مراحل تشریفات قانونی برای انتقال و تشییع پیکر این مرحوم چند روزی طول خواهد کشید.

شبستری تصریح کرد: آقای جلالی جزو کاروان‌های اعزامی استان نبود و به عنوان مراقب جانباز به همراه کاروان‌های جانباز تهران اعزام شده بود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی افزود: در مجموع از کاروان‌های اعزامی از استان آذربایجان شرقی به حج، ۲ نفر وفات یافته‌اند که یکی از ایشان حاجیه خانم آل‌طاها از شهرستان بناب بود که در حادثه سقوط جرثقیل دار فانی را وداع گفت و دیگری هم مرحوم محمد حسین خجسته از کاروان‌های اعزامی تبریز بود.

منبع:فارس