دستگیری قاتل فراری در زنجان
دستگیری قاتل فراری در زنجان

سرهنگ مهدیخانی با اعلام  این خبر گفت :با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی این شهرستان فردی که یک مرد ۵۹ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بودند، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد. وی افزود : ماموران آگاهی در پی اعلام وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از […]

سرهنگ مهدیخانی با اعلام  این خبر گفت :با تلاش ماموران پلیس آگاهی استان و مأموران انتظامی این شهرستان فردی که یک مرد ۵۹ ساله را به قتل رسانده و متواری شده بودند، در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد.

وی افزود : ماموران آگاهی در پی اعلام وقوع یک فقره قتل عمد در یکی از محلات شهرستان ابهر، بلافاصله به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر اضافه کرد : ماموران با حضور در محل با جسد فردی ۵۹ ساله به نام “ع – ر” روبرو که در اثر وارد آمدن ضربات جسم برنده به قتل رسیده بود .

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله اکیپ ویژه ای تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قرار گرفت .

وی خاطر نشان کرد: مامورین با بررسی سرنخ های موجود و اقدامات فنی موفق شدند در کمتر از ۱۲ ساعت قاتل آن را به نام ” ح – غ ” شناسایی و به اتهام قتل عمد دستگیر کنند.

مهدیخانی تصریح کرد : متهم به جرم خود اعتراف و پس از بازسازی صحنه جهت سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شد.

این مقام انتظامی تاًکید کرد: پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهند داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل نمایند.

منبع:باشگاه خبرنگاران