سجاد آقازاده اظهار کرد: هدف از این برنامه مطالعه متن برجام است که بسیاری از نخبگان جامعه به ویژه دانشجویان در جریان امور مربوط به برجام قرار گرفته و بتوانند قضاوت درست و آگاهانه در رابطه با حفظ منافع ملی را شاهد و ناظر باشیم. وی گفت: این برنامه به صورت استانی و در دانشگاه‌های […]

سجاد آقازاده اظهار کرد: هدف از این برنامه مطالعه متن برجام است که بسیاری از نخبگان جامعه به ویژه دانشجویان در جریان امور مربوط به برجام قرار گرفته و بتوانند قضاوت درست و آگاهانه در رابطه با حفظ منافع ملی را شاهد و ناظر باشیم.

وی گفت: این برنامه به صورت استانی و در دانشگاه‌های سطح استان برگزار می‌شود که امیدواریم شاهد مشارکت دانشجویان در این مسابقه باشیم.

دبیر جامعه اسلامی دانشگاه محقق اردبیلی افزود: علاوه بر مسابقه « متن برجام»‌ درصدد آن هستیم تا بینش مناسبی نسبت به برجام و انتقادات وارده به آن را به دانشجویان ارائه کنیم تا بحث‌ها به صورت گسترده در این حوزه ادامه پیدا کند.

آقازاده عنوان کرد: امیدواریم که این اقدام سبب آشنایی نسل جوان و آینده‌سازان فردای کشورمان با مسائل مهم کشور شده و در پیشبرد اهداف عالی نظام مقدس اسلامی و واکسینه کردن آن بر ضد توطئه‌های دشمنان و بدخواهان مفید و موثر واقع شود.

وی یادآور شد: ما در تمام موضع‌گیری‌های خود از منافع ملی و مردم حمایت کرده و همواره بر دفع توطئه‌ها و ترفندهای استکبار جهانی و دشمنان در این مسئله تاکید داریم.