همایش دوچرخه‌سواری “بناب شهر دوچرخه” برگزار می‌شود
همایش دوچرخه‌سواری “بناب شهر دوچرخه” برگزار می‌شود

“سید مجید یزدانی” رییس اداره ورزش و جوانان بناب اظهار کرد: ستاد برگزاری همایش بزرگ “بناب شهر دوچرخه”، شهر را برای حضور بیش از ۱۵ هزار دوچرخه سوار آماده کرده است . وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد مقرر شده، امسال مسیر همایش از ابتدای بلوار لاله تا پارک بزرگ فدک باشد تا […]

۷۱۷۱۵t“سید مجید یزدانی” رییس اداره ورزش و جوانان بناب اظهار کرد: ستاد برگزاری همایش بزرگ “بناب شهر دوچرخه”، شهر را برای حضور بیش از ۱۵ هزار دوچرخه سوار آماده کرده است .

وی افزود: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ستاد مقرر شده، امسال مسیر همایش از ابتدای بلوار لاله تا پارک بزرگ فدک باشد تا از بروز خطرات احتمالی برای دوچرخه سواران جلوگیری به عمل آید.

یزدانی اظهار کرد: همچنین به جهت این‌که استادیوم شهید بهشتی بناب از ۲۴ مهر ماه میزبان تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال کشور خواهد بود و جهت حفظ آمادگی زمین چمن، این تصمیم در ستاد گرفته شده است.

“سید محمد شروین اسبقیان” مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز در این خصوص گفت: عنوان شهر دوچرخه ایران اسلامی مخصوص شهرستان بناب است.

وی اظهار کرد: نشان همایش دوچرخه و عنوان شهر دوچرخه مخصوص بناب است و مسئولین و برگزار کنندگان تلاش می‌کنند امسال همایش دوچرخه سواری پرشورتر از سالهای گذشته برگزار شود.

وی خاطرنشان کرد: فرهنگ دوچرخه سواری در جامعه در راستای توسعه وزرش همگانی و کاهش مشکلات جسمانی و روانی و توسعه شادی و نشاط در جامعه از یک سو و کاهش آلایندگی شهری و ترافیک نقش مهم و کلیدی دارد.