ساماندهی معابر منتهی به مدارس ارومیه
ساماندهی معابر منتهی به مدارس ارومیه

علی خلیل‌وند اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط شهرداری ارومیه، معابر منتهی به مدارس شهر ارومیه مورد ساماندهی قرار گرفته‌اند. وی با بیان اینکه در این خصوص خط‌کشی معابر نیز مورد تاکید و توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ساماندهی معابر منتهی به مدارس شهرستان ارومیه در قالب خط‌کشی معابر اجرایی شده است. […]

ثببعلی خلیل‌وند اظهار داشت: در راستای ارائه خدمات مطلوب‌تر توسط شهرداری ارومیه، معابر منتهی به مدارس شهر ارومیه مورد ساماندهی قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در این خصوص خط‌کشی معابر نیز مورد تاکید و توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: ساماندهی معابر منتهی به مدارس شهرستان ارومیه در قالب خط‌کشی معابر اجرایی شده است.

معاون حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری ارومیه خاطرنشان کرد: در این خصوص ۱۵۰ مدرسه در ستاد مهر شهرداری ارومیه مورد شناسایی قرار گرفته و ساماندهی معابری که این مدارس در آنها واقع شده‌اند در دستور کار قرار گرفت.

این مسئول خط‌کشی عابر پیاده در این معابر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: خط‌کشی و ساماندهی معابر مقابل مدارس یکی از اقدامات شهرداری ارومیه در راستای ایمن‌سازی معابری که مدارس در آنها واقع شده است اجرایی شد.

خلیلوند با بیان اینکه شهرداری ارومیه هرساله اقدام به خط‌کشی و ساماندهی معابر منتهی به مدارس می‌کند، ادامه داد: این اقدامات به منظور کاهش حوادث و تصادفات مقابل مدارس اجرایی می‌شود.

این مسئول در پایان بر رعایت مقررات توسط دانش‌آموزان تاکید کرد و ادامه داد: رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی باید توسط تمام شهروندان رعایت شود تا شاهد کاهش حوادث و سوانح رانندگی در مقابل مدارس باشیم.

منبع:فارس