افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی پایداری دفاع مقدس در تبریز
افتتاح نمایشگاه فرهنگی رزمی پایداری دفاع مقدس در تبریز

توکل فرهادی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا عصر امروز در حاشیه گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ویژه برنامه‌های  هفته دفاع مقدس امسال همزمان در سراسر کشور از ۳۱ شهریور با شعار «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» آغاز شده است، اظهار داشت: بیست و پنجمین نمایشگاه فرهنگی و رزمی […]

indexتوکل فرهادی معاون فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا عصر امروز در حاشیه گشایش نمایشگاه دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه ویژه برنامه‌های  هفته دفاع مقدس امسال همزمان در سراسر کشور از ۳۱ شهریور با شعار «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» آغاز شده است، اظهار داشت: بیست و پنجمین نمایشگاه فرهنگی و رزمی دفاع مقدس با موضوع نقش آذربایجان در دفاع مقدس در ۱۷۰ غرفه از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در سالن امیرکبیر نمایشگاه بین‌المللی تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: این نمایشگاه که با حضور نیروهای مسلح و نمایش توانمندی‌های دفاعی و نظامی آنها همراه خواهد بود، ادوات نظامی، نقشه‌های عملیات‌های دفاع مقدس، تصاویر شهدای دفاع مقدس، سنگر سازان بی‌سنگر بخشی از یادگارهای شهدا و … به مخاطبان و علاقمندان ارائه شده است.

فرهادی گفت: بخشی از این نمایشگاه نیز به معرفی تازه‌های نشر و انتشارات حوزه دفاع مقدس اختصاص خواهد داشت و کتاب‌های جدید این حوزه به علاقمندان معرفی شده است.

معاون فرهنگی اجتماعی سپاه عاشورا گفت: در این نمایشگاه بعد فرهنگی و جنگ نرم، نسبت به سال‌های گذشته پررنگ‌تر شده چرا که مسائل مربوط به این جنگ افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه همه نهادها و سازمان‌های فرهنگی رزمی(ستاد نیروهای مسلح، سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی) در این نمایشگاه حضور دارند، افزود: این سازمان‌ها و نهادها با غرفه‌های که در اختیار آنها قرار داده شده، توان رزمی و فرهنگی خود را به نمایش گذاشته‌ شده است.

فرهادی با اعلام اینکه بیش از ۱۷۰ غرفه در نمایشگاه برپا شده است، عفاف و حجاب، جنگ نرم، آسیب‌های ماهواره، آثار شهدا، تولیدهای فرهنگی و نرم‌افزارهای دفاع مقدس، لوازم‌التحریر ایرانی، توانمندی‌های بسیجیان پزشکی، ماکت عملیاتی خیبر و عملیات شیمیایی، پخش فیلم و مقاومت، علمی و پژوهشی، اختراعات از جمله غرفه‌های این نمایشگاه است که در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال همزمان در سراسر کشور از ۳۱ شهریور با شعار «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» و با اجرای رژه نیروهای مسلح آغاز و تا ۶ مهر ادامه دارد.