در این آیین، یگان های نمونه پیاده و موتوری، موشکی، پدافند هوایی و کاتیوشای گروه ۱۱ توپخانه، تیپ دو و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی مستقر در پادگان امام رضا(ع) و یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه، بسیج ناحیه و نیروی انتظامی شرکت داشتند. نیروهای مسلح شرکت کننده در این آیین با عبور […]

در این آیین، یگان های نمونه پیاده و موتوری، موشکی، پدافند هوایی و کاتیوشای گروه ۱۱ توپخانه، تیپ دو و پشتیبانی منطقه چهار ارتش جمهوری اسلامی مستقر در پادگان امام رضا(ع) و یگان های نمونه پیاده و موتوری سپاه، بسیج ناحیه و نیروی انتظامی شرکت داشتند.

۸۱۷۶۹۲۰۰-۷۰۱۷۹۲۲۷
نیروهای مسلح شرکت کننده در این آیین با عبور از مقابل کلام الله مجید، تمثال امام راحل (ره)، رهبر معظم انقلاب، یادمان شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس و جایگاه فرماندهان و مسوولان، با فرمانده کل قوا تجدید بیعت و با آرمان های امام راحل(ره) و شهدا تجدید میثاق کردند.
نیروهای مسلح شرکت کننده در آیین رژه با احترام به شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس یاد و خاطره این شهیدان را گرامی داشتند.
یگان های حاضر در این آیین با به نمایش گذاشتن توان رزمی و دفاعی خود، شکوه و پایداری انقلاب اسلامی را علیه دشمنان اسلام و انقلاب نشان دادند.
نیروهای سپاه و پایگاه های بسیج نیز با اجرای رژه حماسی، آمادگی خود برای دفاع از آرمان های نظام اسلامی، انقلاب، رهبری، امام راحل و شهدا به نمایش گذاشتند.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام