به نقل از السومریه، یک منبع محلی در استان صلاح الدین اعلام کرد داعش سه نفر از اعضای خانواده یک پرستار را به علت تزریق آمپولی به یک عنصر داعش که به فوت وی منجر شد، به قتل رساند. منبع یاد شده افزود یکی از عناصر مسلح داعش که بیمار شده و تب زیادی داشت، […]

به نقل از السومریه، یک منبع محلی در استان صلاح الدین اعلام کرد داعش سه نفر از اعضای خانواده یک پرستار را به علت تزریق آمپولی به یک عنصر داعش که به فوت وی منجر شد، به قتل رساند.

منبع یاد شده افزود یکی از عناصر مسلح داعش که بیمار شده و تب زیادی داشت، به مطبی که یک پرستار آنرا در حومه الشرقاط در شمال صلاح الدین اداره می کرد، منتقل شد، اما بیمار یک ساعت پس از تزریق آمپول ضد تب فوت کرد.

منبع یاد شده افزود که عناصر داعش درحالیکه بسیار خشمگین بودند، با یورش به منزل این پرستار پسر و دو تن از برادران او را کشتند اما خود پرستار موفق به فرار شد.

عناصر داعش همچنین خودروی این پرستار را آتش زدند.

منبع یاد شده افزود: آن بیمار داعشی که بر اثر تزریق آمپول فوت کرد، یکی از سرکردگان دفتر الحسبه داعش بود. وی که یک عراقی ۴۰ ساله و از اهالی موصل بود.

منطقه الشرقاط در استان صلاح الدین از ژوئن سال گذشته در اشغال گروه تروریستی داعش قرار دارد و داعش ده ها تن از اهالی این منطقه را به بهانه های واهی به قتل رسانده است.

منبع: العالم