حبیب ستوده نژاد با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس که قرار بود ساعت ۱۷:۲۵ روز جمعه (سه مهر ماه) برگزار شود، از ساعت ۱۶:۲۰ آغاز خواهد شد.   وی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات و نیازها استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی تماشاگران […]

حبیب ستوده نژاد با اعلام این خبر افزود: طبق اعلام سازمان لیگ برتر فوتبال کشور، دیدار تیم های تراکتورسازی و پرسپولیس که قرار بود ساعت ۱۷:۲۵ روز جمعه (سه مهر ماه) برگزار شود، از ساعت ۱۶:۲۰ آغاز خواهد شد.

 

وی خاطرنشان کرد: تمامی تمهیدات و نیازها استادیوم یادگار امام (ره) تبریز برای میزبانی تماشاگران پرشور و برگزاری این دیدار مهیاست .

 

تیم تراکتور سازی تبریز از شش بازی خود در لیگ برتر صاحب هفت امتیاز شده و در رده نهمی جدول رده بندی جای دارد و تیم پرسپولیس تهران با چهار امتیاز چهارم است.

 

 

مسابقات سه گانه لیگ باشگاه های کشور با شعار ورزش پاک و معرفتی به مدت دو روز، در سد آیدوغموش با حضور ۱۶ تیم و ۱۱۳ نفر شرکت کننده در دو گروه سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد و حفاری شمال قهرمان مسابقات بزرگسالان و جوانان سه گانه مرحله دوم لیگ باشگاه های کشور شد.

 

در گروه سنی بزرگسالان در انفردای سلمان تیموری از حفاری شمال مقام اول را کسب کرد و محمد مهدی رحمتی و احسان امینیان از حفاری شمال دوم و سوم شدند.

 

در بخش تیمی این رده سنی حفاری شمال با مجموع زمانی شش ساعت هشت دقیقه ۲۳ ثانیه  قهرمان شد و رعد پدافند با زمان شش ساعت ۱۹ دقیقه یک ثانیه به مقام دومی رسید و نیروی زمینی با مجموع زمانی شش ساعت ۲۷ دقیقه ۱۰ ثانیه  سوم شد.

 

در رده سنی جوانان نیز، امین سقایی با مجموع زمانی یک ساعت و پنج دقیقه و ۵۵ ثانیه، مسعود علیزاده یک ساعت و هفت دقیقه و ۳۶ ثانیه و سعید علیزاده یک ساعت و هشت دقیقه ۲۳ ثانیه هر سه از  باشگاه حفاری اول تا سوم شدند و در رده تیمی، حفاری شمال با مجموع زمانی سه ساعت و ۲۱ دقیقه و ۵۴ ثانیه قهرمان شد و مقاومت تبریز با مجموع زمانی سه ساعت و ۳۵ دقیقه و ۲۵ ثانیه دوم شد و استخر آزادی خراسان جنوبی با زمان سه ساعت و ۳۸ دقیقه و هشت ثانیه در جایگاه سومی ایستاد.