شهرداری اردبیل به مصاف نفت می‌رود
شهرداری اردبیل به مصاف نفت می‌رود

رقابت‌های لیگ دسته یک کشور فردا با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم شهرداری اردبیل بعد از ناکامی مقابل ایرانجوان بوشهر این بار برای احیای جایگاه خود در جدول رده‌بندی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در رده‌های پایین جدول قرار دارد. تیم شهرداری […]

۱۳۹۲۰۶۰۴۰۰۰۰۴۸_PhotoAرقابت‌های لیگ دسته یک کشور فردا با انجام ۱۰ بازی در شهرهای مختلف کشور دنبال می‌شود که در یکی از حساس‌ترین بازی‌ها تیم شهرداری اردبیل بعد از ناکامی مقابل ایرانجوان بوشهر این بار برای احیای جایگاه خود در جدول رده‌بندی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که در رده‌های پایین جدول قرار دارد.

تیم شهرداری اردبیل از ساعت ۱۶ فردا و در ورزشگاه تختی در حالی به مصاف تیم نفت مسجد سلیمان می‌رود که در سه بازی اخیر تیم شهرداری اردبیل نتایج خوبی نگرفته و با ناکامی روبه‌رو بوده است.

این تیم که از جایگاه دوم در اوایل فصل در حال حاضر در جایگاه هفتم لیگ ۲۰ تیمی دسته اول کشور است و از ۶ بازی گذشته خود تنها هشت امتیاز به دست آورده و نسبت به رقبای صدر جدول عقب افتاده است.

تیم شهرداری اردبیل که به گفته مسئولان این باشگاه در یک هفته اخیر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته فردا با پشتیبانی هواداران و تشویق اهالی خونگرم اردبیل مقابل تیم نفت مسجد سلیمانی قرار می‌گیرد که با پنج امتیاز در جایگاه هجدهم قرار دارد.

تیم رقیب که در بازی‌های گذشته خود دو شکست و دو مساوی را تجربه کرده است هفته گذشته در یک بازی روحیه‌ساز یک بر صفر تیم با تجربه مس کرمان را شکست داده و توانسته گام به بازی این هفته بگذارد که فردا در مقابل تیم شهرداری اردبیل قرار می‌گیرد.