احمد حاجی محمدی، روز دوشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران باشگاه فرهنگی – ورزشی عبدی مراغه افزود: حسن شیرقوی و مهدی هژبرخواه بهمن سال جاری به این مسابقه ها اعزام می شوند. وی اظهار کرد: این دو ورزشکار جواز حضور در این مسابقه ها را با کسب مقام های برتر دوی کوهستان جایزه بزرگ دماوند […]

احمد حاجی محمدی، روز دوشنبه در آیین تجلیل از ورزشکاران باشگاه فرهنگی – ورزشی عبدی مراغه افزود: حسن شیرقوی و مهدی هژبرخواه بهمن سال جاری به این مسابقه ها اعزام می شوند.
وی اظهار کرد: این دو ورزشکار جواز حضور در این مسابقه ها را با کسب مقام های برتر دوی کوهستان جایزه بزرگ دماوند در رشته اسکای رانینگ (دوی کوهستان) اخذ کرده اند.


۸۱۷۶۷۳۶۹-۷۰۱۷۵۹۹۱
مسابقه های دوی کوهستان جایزه بزرگ دماوند در رشته اسکای رانینگ (دوی کوهستان) روز جمعه گذشته در استان البرز برگزار و حسن شیرقوی مقام اول و مهدی هژبرخواه مقام سوم این مسابقه ها را کسب کردند.
رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت: هم اکنون این شهرستان از پتانسیل قوی در رشته های مختلف ورزشی از جمله دو و میدانی، کبدی، وزنه برداری، کشتی و سپک تاکرا برخوردار است و ورزشکاران این رشته ها با بهره مندی از کمترین حمایت، بیشترین نتایج قهرمانی را در سطح کشور و حتی سطح بین المللی کسب می کنند.
حاجی محمدی، ادامه داد: هم اکنون تلاش می شود زمینه های مختلف حمایت از ورزش و ورزشکاران این شهرستان فراهم شود تا افتخارهای بیشتری در سطح ملی و بین المللی کسب کرد.
در این آیین از ۲۰ ورزشکار باشگاه فرهنگی – ورزشی عبدی مراغه که در رشته های فوتسال، سپک تاکرا و ژیمناستیک موفق به کسب مقام های برتر شده بودند، تجلیل بعمل آمد.
باشگاه فرهنگی – ورزشی عبدی مراغه در تیر سال ۱۳۸۴ تاسیس و تا کنون در رشته فوتسال، اولین دوره جام فجر نونهالان و نوجوانان این شهرستان را در سال ۹۴ برگزار کرده و موفق به کسب مقام قهرمانی نوجوانان و نائب قهرمانی نونهالان در سال ۹۳ در جام فجر و جام رمضان سال ۹۴ شده است.
در رشته سپک تاکرا نیز در سال گذشته موفق به کسب عنوان سومی کشور در مسابقه های جوانان کشوری در اراک و نایب قهرمانی مسابقه های شمالغرب کشور شده است.

منبع : ایرنا

انشتار : حسین پرهام