بر اساس گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، حسن شیرقوی و مهدی هژبرخواه در بخش انفرادی مردان این مسابقه ها به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و سوم شده و سیدستار صید از البرز مقام دوم این مسابقه ها را کسب کرد. در بخش انفرادی بانوان نیز ماهزاده […]

بر اساس گزارش روز شنبه پایگاه اطلاع رسانی فدراسیون کوه نوردی و صعودهای ورزشی، حسن شیرقوی و مهدی هژبرخواه در بخش انفرادی مردان این مسابقه ها به ترتیب موفق به کسب رتبه اول و سوم شده و سیدستار صید از البرز مقام دوم این مسابقه ها را کسب کرد.

IMG_2547
در بخش انفرادی بانوان نیز ماهزاده نجار از تهران، فاطمه نصرآبادی از اصفهان و سیده آزاده معزی از تهران به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.
این مسابقات به مناسبت هفته دفاع مقدس یادبود شادروان ‘حاج حامد گلکار’ با حضور ۲۴ شرکت کننده آقا و ۱۲ شرکت کننده خانم از هشت استان در مسیر جنوبی قله دماوند (گوسفند سرا تا بارگاه سوم) روز جمعه ۲۷ شهریور برگزار شد.
حسن شیرقوی متولد ۱۳۶۱ از سال ۱۳۸۵ عضو تیم ملی دو و میدانی در رشته ماراتن و نیمه ماراتن بوده و دارای مقام قهرمانی دوی ماراتن آسیا در مسابقات هندوستان در سال ۸۹، مقام سوم جایزه بزرگ مجارستان به طول پنج کیلومتر در سال ۹۰ و مقام چهارم دوی صحرانوردی جهان در لبنان در سال ۹۳ است.
مهدی هژبرخواه متولد ۱۳۷۵ از هشت ماه گذشته به عضویت تیم ملی دو و میدانی رشته مارتن و نمیه ماراتن در آمده که قهرمان دوی مارتن و نیمه ماراتن پنج هزار و ۱۰ هزار متر کشوری در سال ۹۴، مقام قهرمانی المپیاد دانشجویان کشور اسکای رانینگ در سال ۹۳، قهرمانی دوی اسکای رانینگ سمنان در سال ۹۳ را در کارنامه ورزشی خود دارد.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام