بازی مرگ و زندگی تراکتور در قم
بازی مرگ و زندگی تراکتور در قم

در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، تراکتورسازی تبریز در قم به مصاف صبا می رود. تراکتورسازان که با انصراف بعثت کرمانشاه در مرحله یک شانزدهم نهایی، بی دردسر پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند، کار بسیار سختی در مرحله یک هشتم نهایی دارند. تونی اولیویرا که این روزها […]

indexدر چارچوب مرحله یک هشتم نهایی رقابت های جام حذفی فوتبال کشور، تراکتورسازی تبریز در قم به مصاف صبا می رود.

تراکتورسازان که با انصراف بعثت کرمانشاه در مرحله یک شانزدهم نهایی، بی دردسر پا به مرحله یک هشتم نهایی گذاشتند، کار بسیار سختی در مرحله یک هشتم نهایی دارند.

تونی اولیویرا که این روزها با نتایج غیرقابل قبول در لیگ برتر، جایگاه خود را مستحکم نمی بیند، به بازی جام حذفی در حکم بازی مرگ و زندگی نگاه می کند، زیرا از دست دادن جامی که کوتاه ترین راه برای آسیایی کردن دوباره تیمش است، می تواند برایش گران تمام شود.

در آن سوی میدان،علی دایی نیز نمی خواهد به راحتی جامی را که سابقه فتح آن را با تیم پرسپولیس دارد، به همین راحتی از دست بدهد. به همین دلیل، صبایی که با برد مقابل نیروی زمینی تهران، گام در مرحله یک هشتم نهایی گذاشته است، روز سختی برای تراکتوری ها خواهد ساخت.

تراکتوری ها که در لیگ برتر با بحران گلزنی مواجه هستند و انتقادات زیادی به عملکرد هجومی این تیم مطرح است، برای موفقیت در این بازی، باید این نقطه ضعف را تقویت کنند و باید دید بازیکنانی از جمله سینا عشوری، بختیار رحمانی، مهرداد بایرامی، سامان نریمان جهان و محمد ایران‌پوریان که سابقه گلزنی مقابل صبا را دارند، در بازی فردا چه می کنند.

دیدار بین دو تیم از ساعت ۱۸:۳۰ فردا (یکشنبه) در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم آغاز می شود و بر اساس اعلام کمیته داوران، حسین زرگر، حسن ظهیری، جلیل شعرانی و جمشید محمدی داوران این مسابقه هستند.