دور نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقه های کانوپولوی کشور در مراغه آغاز شد+تصاویر
دور نیمه نهایی بیستمین دوره مسابقه های کانوپولوی کشور در مراغه آغاز شد+تصاویر

این دوره از مسابقه ها با رقابت پنج تیم راه یافته به این مرحله در پیست بین المللی قایقرانی آب های آرام این شهرستان برگزار و تیم های راه یافته در دومین روز از این مسابقه ها، در قالب شش مسابقه با هم رقابت می کنند. تیم های راه یافته به این مرحله شامل کرمانشاه، […]

این دوره از مسابقه ها با رقابت پنج تیم راه یافته به این مرحله در پیست بین المللی قایقرانی آب های آرام این شهرستان برگزار و تیم های راه یافته در دومین روز از این مسابقه ها، در قالب شش مسابقه با هم رقابت می کنند.
تیم های راه یافته به این مرحله شامل کرمانشاه، گیلان، اراک، زنجان و مازندران است که برای کسب جایزه قهرمانی این مسابقه ها با هم رقابت می کنند.
اولین دیدار دور نیمه نهایی بین کرمانشاه و گیلان و دومین دیدار نیز بین تیم های مازندران و زنجان برگزار می شود.
در روز اول بیستمین دوره مسابقه های قهرمانی کانوپولوی کشور ۹ مسابقه برگزار شد که در آن تیم کرمانشاه ۱۷ – ۲ بر تیم اصفهان غلبه و تیم اراک ۷ بر ۳ مازندران را شکست داد.
همچنین تیم کرمانشاه در مسابقه دوم خود ۹ بر ۱ آذربایجان شرقی را شکست داد و آذربایجان شرقی در بازی دوم خود با نتیحه ۱ به ۱۳ مغلوب تیم اصفهان شد.
دیدار بین تیم های زنجان و گیلان با نتیجه ۴ بر ۴ مساوی تمام شد و تیم زنجان در مصاف با تیم تهران نیز به تساوی ۴ بر ۴ دست یافت.
تیم مراغه نیز در دو دیدار خود بدون گل زده بازی را ۱۲ به صفر به مازندران و ۴ به صفر به اراک واگذار کرد.
این مسابقه ها روز پنجشنبه با حضور ۹ تیم از استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زنجان، مازندران، اراک و شهرداری مراغه در پیست قایقرانی بوستان یادگاران آغاز شده و امروز عصر فینال مسابقه ها برگزار می شود.
۱۲ نفر از اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقه های آسیایی هنگ کنگ، در زمان برگزاری این مسابقه ها از بین ۱۵۰ ورزشکار شرکت کننده انتخاب می شود.
مراغه برای سومین سال متوالی میزبان مسابقه های کشوری کانوپولو بوده که این مسابقه ها به همت مدیریت شهری مراغه و فدراسیون قایقرانی و ورزش و امور جوانان در دریاچه بوستان یادگاران برگزار می شود.
این دریاچه دارای دو پیست کانوپولو طبق استانداردهای بین المللی بوده که در سال جاری دومین پیست آن احداث شد.
رقابت های قهرمانی کانوپولو کشور براساس قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی ICF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.

 

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام

IMG_2506

 

 

IMG_2624

IMG_2672

IMG_2676

IMG_2729

IMG_2778

IMG_2796

IMG_2807

IMG_2818

IMG_2899

IMG_2956

IMG_2973

IMG_2455