بیستمین دوره مسابقه های قایقرانی کانوپولوی مردان بزرگ سال کشور در مراغه آغاز شد. این مسابقه ها روز پنجشنبه با حضور ۹ تیم از استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زنجان، مازندران، اراک و شهرداری مراغه به مدت دو روز در پیست قایقرانی بوستان یادگاران با بازی تیم های اصفهان و کرمانشاه آغاز […]

بیستمین دوره مسابقه های قایقرانی کانوپولوی مردان بزرگ سال کشور در مراغه آغاز شد.

این مسابقه ها روز پنجشنبه با حضور ۹ تیم از استان های تهران، آذربایجان شرقی، اصفهان، کرمانشاه، گیلان، زنجان، مازندران، اراک و شهرداری مراغه به مدت دو روز در پیست قایقرانی بوستان یادگاران با بازی تیم های اصفهان و کرمانشاه آغاز شد و در این دیدار تیم اصفهان با نتیجه ۱۷ بر ۲ بر تیم کرمانشاه غلبه کرد.

۸۱۷۶۳۱۲۶-۷۰۱۶۸۸۲۲
تیم های شرکت کننده در این مسابقه ها روزهای پنجشنبه و جمعه با هم رقابت می کنند و در روز نخست این بازی ها، ۹ بازی برگزار می شود.
پیش از ظهر امروز تیم های اصفهان با کرمانشاه، اراک با شهرداری مراغه، کرمانشاه با آذربایجان شرقی و گیلان با زنجان با هم رقابت می کنند.
بعد از ظهر نیز رقابت بین تیم های اراک با مازندان، اصفهان با آذربایجان شرقی، تهران با زنجان و شهرداری مراغه با مازندران است.
۱۲ نفر از اعضای تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسیایی هنگ کنگ، در زمان برگزاری مسابقه ها از بین ۱۵۰ ورزشکار شرکت کننده انتخاب و دور فینال این مسابقه ها ۱۶ عصر جمعه برگزار می شود.
مراغه برای سومین سال متوالی میزبان مسابقه های کشوری کانوپولو بوده که این مسابقه ها به همت مدیریت شهری مراغه و فدراسیون قایقرانی و ورزش و امور جوانان در دریاچه بوستان یادگاران برگزار می شود.
این دریاچه دارای دو پیست کانوپولو طبق استانداردهای بین المللی بوده که در سال جاری دومین پیست آن احداث شد.
رقابت های قهرمانی کانوپولو کشور براساس قوانین فدراسیون بین المللی قایقرانی ICF و قوانین داخلی فدراسیون قایقرانی برگزار می شود.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام