رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به استقبال خوب مردم از فیلم محمد رسول الله گفت: از زمان آغاز اکران این فیلم تا کنون یک هزار نفر از مردم این شهرستان این فیلم را تماشا کردند. احمد دادرس فیاضی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این فیلم در مدت […]

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مراغه با اشاره به استقبال خوب مردم از فیلم محمد رسول الله گفت: از زمان آغاز اکران این فیلم تا کنون یک هزار نفر از مردم این شهرستان این فیلم را تماشا کردند.

احمد دادرس فیاضی، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این فیلم در مدت ۱۵ روز اکران در سینما ارشاد این شهرستان موفق به جذب این تعداد مخاطب شده و نمایش آن تا دهه اول ماه محرم ادامه دارد.

۸۱۷۶۱۸۷۹-۷۰۱۶۶۶۹۱
وی با بیان اینکه این فیلم هر روز در چهار سکانس مختلف در این سینما به نمایش در می آید، اظهار کرد: فیلم محمد رسول الله به عنوان یک فیلم غیر گیشه ای، در کمترین زمان ممکن توانسته حداکثر مخاطب را در روزهای آغازین اکران به خود جذب کند.
دادرس فیاضی، ادامه داد: این فیلم می تواند آغازگر تولیدات فاخر دیگری در زمینه معرفی بیش از پیش واقعیت های دین مبین اسلام که برگرفته از رحمانیت این دین آسمانی است، شود.
محمد رسول الله، فیلمی با موضوع تاریخی به کارگردانی مجید مجیدی بوده که داستان زندگی کودکی پیامبر اکرم (ص) را روایت می کند.
این فیلم در سی و سومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۳ برای اولین بار اکران و نمایش سراسری آن پنجم شهریور سال جاری آغاز شد.

منبع : ایرنا

انتشار : حسین پرهام