جشن عاطفه ها با استقرار ۱۱ پایگاه در میادین شهرستان مراغه با پیام ‘ مهر در انتظار همدلی ‘ آغاز شد. مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: پایگاه های این کمیته آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه هاست. ایوب هاشمیان، افزود: ماموران این کمیته با استقرار در […]

جشن عاطفه ها با استقرار ۱۱ پایگاه در میادین شهرستان مراغه با پیام ‘ مهر در انتظار همدلی ‘ آغاز شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه روز پنجشنبه به خبرنگاران گفت: پایگاه های این کمیته آماده جمع آوری کمک های مردمی در جشن عاطفه هاست.

۸۱۷۶۲۹۰۷-۷۰۱۶۸۴۰۳
ایوب هاشمیان، افزود: ماموران این کمیته با استقرار در پایگاه های مستقر در میدان های طلوع فجر، کوره خانه، مصلی، مسجد ولیعصر، پل جهانگیرخان و دانش آموز و مسجد جامع و خیابان پاسداران کمک های نقدی و غیر نقدی مردم را دریافت می کنند.
وی با اشاره به اینکه مددکاران در یک پایگاه سیار در شهرک های اقماری اقدام به جمع آوری کمک ها می کنند، اظهار کرد: برای این منظور یک پایگاه نیز بعد از ظهر در گلشن زهرا (س) مستقر می شود.
مدیرکمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با همکاری انجمن خیریه وابسته به این کمیته در سال جاری یک پایگاه نیز در شهر خداجو مستقر شده است.
هاشمیان، از نیکوکاران و خیران مراغه خواست با کمک های نقدی و غیرنقدی خود به ایتام و افراد نیازمند، کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان را در ارایه خدمات بهتر به افراد زیر پوشش یاری کنند.
وی یادآوری کرد: مرحله دوم این جشن نیز هشتم مهر سال جاری در تمامی مدارس این شهرستان با حضور دانش آموزان برگزار می شود.
در سال گذشته مردم خیر و نوع دوست مراغه ۳۸۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۵۰۰ میلیون ریال کمک غیر نقدی به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند اهدا کردند.
هم اکنون یک هزار و ۸۷۱ نفر شامل یک هزار و ۶۰۹ دانش آموز و ۲۶۲ دانشجوی این شهرستان نیازمند حمایت و کمک های خیران برای ادامه تحصیل هستند.

 

منبع : ایرنا

انتضار : حسین پرهام