ناطق‌نوری از صعود  به قله جام سهند، تا سخنرانی در کنگره شهریار
ناطق‌نوری از صعود  به قله جام سهند، تا سخنرانی در کنگره شهریار

حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از امروز سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی را آغاز کرد. ناطق‌نوری صبح امروز از طریق زمینی وارد شهر مراغه شد و مورد استقبال معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی و امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری و مسئولان محلی قرار گرفت. وی […]

۱۲۴۵۸۶حجت‌الاسلام و‌المسلمین علی‌اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از امروز سفر دو روزه خود به استان آذربایجان‌شرقی را آغاز کرد.

ناطق‌نوری صبح امروز از طریق زمینی وارد شهر مراغه شد و مورد استقبال معاون سیاسی استاندار آذربایجان‌شرقی و امام جمعه مراغه و نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در خبرگان رهبری و مسئولان محلی قرار گرفت.

وی سپس به قله جام در کوه ۳ هزار و ۷۱۰ متری سهند صعود کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عصر امروز در شورای اداری شهرستان مراغه و مدیران حاضر و درباره مسائل انتخابات آینده مجلس و مذاکرات هسته‌ای و برجام سخنانی را ایراد کرد.

وی دقایقی پیش وارد شهر تبریز شد.

طبق برنامه‌ اعلامی حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری مشاور و رئیس‌دفتر بازرسی مقام معظم رهبری و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام میهمان ویژه کنگره بین‌المللی دینی و فرهنگی استاد شهریار در تالار وحدت دانشگاه تبریز است و فردا در این کنگره بین‌المللی سخنرانی می‌کند.

وی عصر فردا نیز در استانداری در جمع روحانیان منتخب استان آذربایجان‌شرقی به سخنرانی می‌پردازد.

حضور در مقبرهالشعرا تبریز و سر مزار استاد شهریار به مناسبت سالگرد استاد شهریار حاضر می‌شود و بازدید از موزه قاجار و مشروطه و حضور در خانه یکی از خانواده‌های شهدای تبریز از دیگر برنامه‌های ناطق‌نوری در روز دو سفر خود به استان آذربایجان‌شرقی در تبریز است.

براساس این گزارش، ناطق‌نوری علاوه بر این برنامه دیدار با روحانیون در تبریز و سفر به شهرستان مراغه را نیز در برنامه خود دارد.