شهروز رحمانی ا اظهار داشت: جلوگیری از ترددهای غیرمجاز مرزی از اولویت‌های کاری مرزبانان هنگ مرزی سلماس است که در این راستا نیروهای معاونت اطلاعات هنگ مرزی تلاش مضاعفی دارند. وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزداران، تصریح کرد: نیروهای مرزبانی سلماس رصد لحظه به لحظه مسیرهای تردد و گذرگاه‌های مرزی را تحت کنترل قرار […]

شهروز رحمانی ا اظهار داشت: جلوگیری از ترددهای غیرمجاز مرزی از اولویت‌های کاری مرزبانان هنگ مرزی سلماس است که در این راستا نیروهای معاونت اطلاعات هنگ مرزی تلاش مضاعفی دارند.

وی با اشاره به تلاش شبانه‌روزی مرزداران، تصریح کرد: نیروهای مرزبانی سلماس رصد لحظه به لحظه مسیرهای تردد و گذرگاه‌های مرزی را تحت کنترل قرار داده و اجازه تردد غیرمجاز به هیچ فردی نمی‌دهند.

فرمانده هنگ مرزی سلماس با اشاره به دستگیری گروهی از تبعه خارجی در مرزهای سلماس، خاطرنشان کرد: ۲۸۴ تبعه خارجی طی ۲۴ ساعت گذشته در مرزهای شهرستان سلماس شناسایی و دستگیر شدند.

این مسئول با بیان اینکه این افراد به یگان انتقال داده شدند، افزود: در راستای اقدامات کنترلی و مراقبتی گسترده‌ای که اجرا می‌شود و با تلاش نیروهای مرزی، افزایش گشت مرزی، برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی مرزنشینان، تعامل با مرزنشینان و استفاده از نفوذ منتفذان مرزی و ریش سفیدان، معضل قاچاق انسان را در بین مرزنشینان اطلاع‌رسانی کرده‌ایم.

رحمانی با اشاره به توان مرزبانان، ادامه داد: مرزبانان هنگ مرزی سلماس با بهره‌گیری از تجهیزات به روز و استفاده از ابرازهای الکترواپتیکی و الکترونیکی به خوبی مرزها را رصد و اجازه تحرک به هیچ فردی را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه اجازه تحرک به هیچ فرد یا گروهی را در مرزها نداده و نخواهیم داد، اظهار داشت: مرزبانی سلماس با تمام توان در راستای جلوگیری از قاچاق انسان و ترددهای غیرمجاز اقدامات لازم را انجام می‌دهد.