مدیر آموزش و پرورش مراغه از آمادگی ۴۷۰ آموزشگاه این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از بیش از ۴۱ هزار دانش آموز خبر داد. جلیل اسلامی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به فعالیت های انجام شده در ستاد پروژه مهر این شهرستان، بستر مناسب برای استقبال شایسته […]

مدیر آموزش و پرورش مراغه از آمادگی ۴۷۰ آموزشگاه این شهرستان برای آغاز سال تحصیلی جدید و استقبال از بیش از ۴۱ هزار دانش آموز خبر داد.

۸۱۷۵۹۰۱۴-۷۰۱۶۱۸۷۱

جلیل اسلامی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به فعالیت های انجام شده در ستاد پروژه مهر این شهرستان، بستر مناسب برای استقبال شایسته از دانش آموزان و فرهنگیان از تیر سال جاری آغاز شده است.
وی اظهار کرد: تا کنون از ۴۱ هزار دانش آموز در این شهرستان ثبت نام شده که این آمار ۹۸٫۵ درصد از جمعیت دانش آموزی مراغه را شامل می شود.
مدیرآموزش و پرورش مراغه گفت: هم اکنون براساس پیش بینی انجام شده در این اداره، مقدمات تحصیل ۴۳ هزار دانش آموز در این شهرستان فراهم شده که تا کنون از ۱۹ هزار و ۸۰۰ دانش آموز دختر و ۲۱ هزار و ۲۰۰ دانش آموز پسر در مدارس این شهرستان ثبت نام بعمل آمده است.
اسلامی، ادامه داد: روز شکوفه ها در ۳۱ شهریورماه ویژه دانش آموزان اول دبستان در تمام مدارس برگزار می شود.
وی یادآوری کرد: در سال تحصیلی جاری حدود چهار هزار و ۳۰۰ دانش آموز شامل دو هزار و ۱۳۰ دختر و دو هزار و ۱۷۰ پسر به عنوان کلاس اولی وارد مدرسه می شوند.

منبع : ایرنا