رییس زندان مراغه گفت: نفر اول مسابقه های حفظ قرآن مددجویان آذربایجان شرقی که در این زندان دوران محکومیت خود را سپری می کرد، از سوی شاکی خود بخشیده شد. جعفر حمیدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این زندانی به نام ‘ج. الف’ مددجوی کمیته امداد بوده و از سال گذشته […]

رییس زندان مراغه گفت: نفر اول مسابقه های حفظ قرآن مددجویان آذربایجان شرقی که در این زندان دوران محکومیت خود را سپری می کرد، از سوی شاکی خود بخشیده شد.

۸۱۷۵۷۵۰۲-۷۰۱۵۹۳۶۹

جعفر حمیدی، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: این زندانی به نام ‘ج. الف’ مددجوی کمیته امداد بوده و از سال گذشته در این زندان اقدام به حفظ قرآن کریم کرده و موفق به حفظ دو جزء آن شده است.
وی اظهار کرد: این فرد به جرم سرقت مستوجب حکم تعزیری به دو سال حبس محکوم شده بود که با پیگیری های مددکاری و مسوول دارالتحفیظ زندان و در پی مشاهده شاکی از تلاش های وی برای حفظ قرآن، از شکایت خود علیه این مددجو گذشت کرد.
رییس زندان مراغه گفت: دارالتحفیظ این زندان از سال گذشته به منظور ارتقای آموزش کارکنان، مددجویان، سربازان وظیفه و خانواده ها در حوزه علوم قرآنی، اقدام های موثری انجام داده است.
حمیدی، ادامه داد: هم اکنون در این دارالتحفیظ ۱۵ نفر در حال حفظ قرآن کریم هستند که برخی از مددجویان موفق به حفظ شش جزء از قرآن کریم شده اند.
وی گفت: آموزش روخوانی و محافل انس با قرآن نیز از دیگر برنامه های قرآنی این زندان است که به صورت منظم برگزار می شود.

منبع : ایرنا