اویاقلیق: باشگاه شهرداری تبریز رسما با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال کشور، آمادگی خود را برای داشتن تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد. تیم بسکتبال شهرداری، تبریز طی دو فصل گذشته در لیگ دسته اول ایران حضور داشته و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این تیم حتی تا آستانه […]

اویاقلیق: باشگاه شهرداری تبریز رسما با ارسال نامه‌ای به فدراسیون بسکتبال کشور، آمادگی خود را برای داشتن تیم در لیگ برتر بسکتبال کشور اعلام کرد.

تیم بسکتبال شهرداری، تبریز طی دو فصل گذشته در لیگ دسته اول ایران حضور داشته و بازی‌های خوبی را از خود به نمایش گذاشته است. این تیم حتی تا آستانه صعود به لیگ برتر پیش رفته بود، اما در مرحله پلی‌آف برابر حریفان خود متوقف گشت.

چندی پیش از سوی رئیس فدراسیون بسکتبال کشور به پاس تلاش‌های باشگاه شهرداری تبریز در پویایی این رشته، پیشنهاد جایگزینی این تیم به جای کاله مازندران در لیگ برتر داده شد که باشگاه شهرداری تبریز رسما با حضور تیمش در لیگ برتر موافقت کرده و شاهد حضور این تیم در بالاترین سطح بسکتبال کشور خواهیم بود.

این برای اولین بار است که تیمی از آذربایجان‌شرقی در لیگ برتر بسکتبال کشور حضور خواهد یافت که این افتخار به نام باشگاه شهرداری تبریز ثبت شد.

هدایت تیم شهرداری تبریز در فصل گذشته بر عهده بهزاد افرادی بود و به احتمال زیاد قرارداد این مربی در لیگ برتر نیز با تیم شهرداری تبریز تمدید می‌شود.

منبع: فارس